Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

När märker man av att man är...GRAVID???

Hej Sweetan och fruLlan! Då är vi nästan "jobbarkompisar" då?! Fast i 3 olika länder... Tur att internet finns!

Jag sitter och kodar järnet men varje gång jag gjort en ändring och vill testa den så tar det lite tid att kompilera (göra om kodspråket till 1:or och 0:or) och då kikar jag in här! Det blir många ggr det...

Aaaahhhh, jag hoppas verkligen på dig Sweet och Lapinette denna gång!!

• mugglesfan

Ja just det - utnyttjar du det faktum att du är doktor i sängkammarlekarna Sweet?! Har för mig att en populär lek är doktor och ... hmmm är det patient el doktor och sjuksyster. Oj, har nog aldrig lekt den leken när jag tänker efter - är osäker!

• mugglesfan

Japp så sorgligt är det (är datanörd). Men när jag kommer hem så använder jag bara datorn till okynnessurfning - inget jäkla dataspel el hackande (många - manliga - programmerare sitter på fritiden och skriver små käcka program också). Så jag är inte så duktig som en del andra SUPERNÖRDAR. Men jag har säkert bättre 6 än dem! HA. Ni skulle se en del av mina kollegor här i Tyskland. Skulle de komma på gatan så är det första man gissar på att de är teknikernördar/programmera. Det är inga maskulina tjejtjusare direkt... Ibland undrar jag hur många av dem som är oskuld...

• mugglesfan

Jo jag misstänkte att han också var doktor. Men ni får väl turas om

Jag och min man kan ju leka datanördar; pilla lite på musen...

• mugglesfan

Oj, har visst snöat in på 6. Kanske har abstinens?!

• mugglesfan

Jajamänsan visst har den en knapp iaf!

Och fruLlan: jag får inte dåligt 6 men mina kollegor tror jag (iaf de fulaste av dem). Åh, skönt att vara så elak!

Förutom att pilla på musen tänkte jag på att man ju kan docka in, koppla in en (USB-)sticka... Ja det finns många associationer och de flesta handlar väl om att sticka in en hård grej i ett lämpligt hål

• mugglesfan

Känna på min hårdvara - den var bra!

Skitbra tid - särskilt för dem som har barn att hämta på dagis. Ironin flödar...

• mugglesfan

Hej Page!

Förresten, när har den här tråden Bäst-Före-Datum? FruLlan måste skapa en ny innan hon sticker på semester! El vart ska vi annars ta vägen med våra funderingar

• mugglesfan

Ja just det 3 mån var det ja. Måste vara vargahungern som gör mig långsam i huvudet. Nu har jag snart jobbat 12h... Och det är 7h sedan lunch (oj!). Ett äpple sedan dess bara. MAAAAAAAAAAAAAAAAAT...

Men ska bara först...

• mugglesfan

Nä hörni, nu står jag inte ut längre. Slick'n vill ha mat tydligen

"Cs" imorrn!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???