Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Ååå - grattis Muggles! SÅ OTROLIGT SKOJ!

Ett Jul-plus! :D

Och massor med kramar till er som inte fick plus i helgen, så otroligt irriterande och jobbigt, även om man misstänker hur det ska gå. :(

Det blev pizza-mys istället för dejt i fredags. Men jag gaskade upp mig i alla fall så att den blev hembakt. Och inget vin. :( Vill inte öppna en flaska själv och han var inte sugen. Fast att vi inte fick vin hade andra positiva effekter. Vi var inte såå trötta när vi skulle sova. :)

Julpyssel med kolakokning och annat slutade i ett glöggångande adventsfika igår med en massa trevliga kompisar. Så förutom att vi är trötta är vi på rätt bra humör inför ÄL-veckan. (Testar med stickor för första gången.) Enda orosmolnet är ju att mannen ska jobba natt ikväll, och kommer att vara slutkörd minst fram till onsdag.

Kanske skulle införskaffa något uppåttjack...

• Liten med Mindre

Tack för redogörelsen Muggles. Tyvärr kan du nog räkna med mer hård i magen-tid framöver. Har läst att det är vanligt under graviditeten pga att relaxinhalterna får även tarmarna att "slappa" till sig (de är ju också muskler).

Kanske något som har prövat graviditet förut kan det där bättre?

• Liten med Mindre

Page: Tar enligt förpackningen.

• Liten med Mindre

Åh, bra med påminnelse storasystern - hade glömt mitt lunchpiller:)

• Liten med Mindre

jessie - om du mejlar till kolijox1000@hotmail.com så ska jag försöka mejla lösen och sånt under dagen. Lägg gärna upp en egen bild där också. :) Vi är sååå nyfikna.

• Liten med Mindre

Muggles fick ett + :)

• Liten med Mindre

Inga katrinplommon Cicci - du ska se att Pick'n är rund och slät som en persika. :)

• Liten med Mindre

Fast vi kanske ska skänka katrinplommonen till Muggles - de verkar ju behövas där. ;)

• Liten med Mindre

FruL, kanske går det att knyta en julröd halsduk runt magen och hoppas att det blir varmt i mumindalen? (Tyckte det lät så gulligt med mumindalen. :) )

• Liten med Mindre

Är ägget som mig så stannar man hellre kvar på ett ställe där det är varmt och gott, än kallt och ruggigt.

På med värmedynan också!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???