Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

lycka till i morgon kokos, kommer att tänka på dig!
    sov gott kickn och pickn

och ni andra också så klart

• nu är jag fruL

morrn morrn
    alla lusse firande gravbeatta mammawannabeees

huir har ni det i symptom djungeln?

muggles...jag vill inte säga dt egentligen...men mmmmm...jag tror att det kommer en tydlig doft av pluss från sveriges andra stad
    ihhhhhhhhhhhhhhh vad spännande!
    Håller tummar och knän!

mindre: fy vad romantiskt med date. Min make skulle kunna komma på att bjudsa ut mig men aldrig att ordna en date hemma. Särskilt inte med finkläder. WOW impad! BrA ide!

snartis: gumman hoppas att du hittar en tid för undersökning innan konferens. Men rätta mig om jag har fel, men skapar inte VUL mer stress än om man inte har det alternativet? Jag menar innan vul fanns verkade inte folk vara så oroliga. Eller är det bara det att JAG missade att dom var oroliga för att jag inte var intresserad av graviditeter innan VULets dagar.
    Hm,mmmmm
    så kan det nog vara.
    Som sagt hoppas att du får tid.

skärgårn: lycka till

KOKOS jag vet att du inte läser nu Men gumman JAG TÄNKER PÅ DIG!!!!!!!!!!!!! Hoppas att du får sköna drömmar under narkosen. men inte FÖR sköna man vill ju inte att hela underlivet ska börja krampa på dig mitt under op

sweet: alltid lika härligt att komma in och läsa ditt pladder

page: ha ha ha en til som är barnslig, vi testade filtret i en anna tråd för att kolla vilka ord som fastnade

• nu är jag fruL

cicci:
    Grattis till symptopmet
    äta apelsiner för att må illa du är för knäpp

• nu är jag fruL

jag har symptom
    trots att jag inte ens haft ÄL än
    snacka om att vara ute i god tid ha ha ha

men i morse mådde jag illa.
    Sen att jag åkte baklänges på tåget och drack en stooooor kopp kaffe på tom mage... ja det kan vel aldrig ha varit det va

• nu är jag fruL

ha nenne
    jag är också inne på den tanken. Undra just om man är i tredje eller fjärde månaden

• nu är jag fruL

helt rätt snartis
    det är absolut FÖRBJUDET att koka glögg

det är ju precis alkoholen man vil ha .... eller hur

moppy. nenne behöver inget VUL hennes mage har ju redan växt sig stor så att det syns att barnet mår bra

• nu är jag fruL

ha ha ha mindre
    Hin måste ha tyckt att du gjorde dig till hur mycket som helst som skulle flambera för att imponera

• nu är jag fruL

Näe vad trist cicci.
    Men va jsutton kunde dom inte ha fattat det beslutet LIIIIIIIITE tidigare. JAg menar, här har ju du sprungit på intervjuer osv som tagit tid. Samt bokat in och grejat. det tycker jag var lite dåligt skött.

Vad synd med missad gratis semester. men jag lovar att jag kan ställa upp på att träffa dig utförd i turban och kaftan eller vad sjutton folket där nu har på sig. Så att du kan få lite Dubai känsla alltså, fast här hemma. Sol och värme kan jag dock inte garantera.... men jag kan lära mig några ord på arabiska om du vill

• nu är jag fruL

vänta
    sniff sniff
    vad är det som luktar

ihhhhhhh vad starkt det luktar
    sniff

joooo det är pluss

och vänta

det är TVÅ pluss

japp det luktar starkt som attans moppy och muggles

gissa om det är två som INTE kommer få besök av röda häxan

julkklappar...uhhhhrk....struntar i allt vad julklappar heter, förutom till syskonbarnen...

• nu är jag fruL

Här är en till som är desperat
    Här
    hallåååååå
    här är jag
    Hoppatr upp och ner föär att visa hur desperat jag är

hallåååååå graviditeten
    var är duuuuuuuuu

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???