När märker man av att man är...GRAVID???
Näää får väl återgå till att dricka glögg...
Näää får väl återgå till att dricka glögg...
hej koko...
Nejdå tänker inte testa för tidigt, sist blev det väldigt dyrt med alla test och fick bara ett stort - iallafall.
Usch du får inte bli sjuk nu, tur att det är helg snart så du får hem och kurera dig.
Ja det känner man igen, har man besök är så otoligt lätt att bli lätt hysterisk *s*
hahaha...jag har inte hunnit baka än så hoppas på Mindres lussebullar med vit choklad eller hennes cookies
Hahaha har en kompis som ALLTID spiller massor så får inte vara så noga med dukar osv när hon kommer. En gång lyckades hon välta ett stort glas rödvin över tapeten, tur att vi har avtorkningsbara :D
Ja man undrar ju hur det kommer att bli när man väl får barn. Jag tror att man får kämpa lite extra men att det samtidigt blir underbart.
Har kompisar som har barnvakt varannan fredag och bara myser och tittar på film ihop. Tror att det är väldigt viktigt att just unna sig just sånt och inte bara för att gå på tex fest.
Det är nog bara stor avlastning att få komma hem och äta gott och bara va utan behöva "utfodra" barn+nattning.
Page, vi har inte berättat för någon om våra planer. De tror alla att vi planerar bröllop, vilket vi även gör oxå :D
Man hinner nog förbereda sig i 9 månader sen är det än baby i början och inte en galen 2 åring som man får jaga runt hahahah
Sweet, där håller jag med dig men än så länge räcker det att själv bekymra sig för ÄL, BIM, aladåber osv.
Sen är man ju inte helt ensam, NI finns ju :D