Nu har jag shoppat klart :) skaffade bla en ny kostym och känner mig nöjd. Fick ett presentkort i julklapp från maken och var "tvungen" att göra mig av med den ;) inte riktigt, men shopping och mens har funkat finfint ihop. Den här gången :)
Stackars Snartis, vilka symptom. Din sambo är dock riktigt gullig, det borde hjälpa en hel del.
Jo, något helt annat - julsakerna brukar jag iaf ha länge. Gärna till mitten av januari eller så. Börjar med dem senast första advent (maken blir inte så glad att julorgiet påbörjas tidigare än så). :) :) Hur gör du Snartis?
Muggles - jag har funderat en del hur man ska räkna alla försök och när de i så fall börjat. Vi har hållit på i snart två år, men har inte kollat med stickor etc så extremt många gånger. Det har inte blivit några barn och det hjälper inte om vi tänker på det eller låter bli, kör med olika ställningar, osv. Utredningen påbörjades ngn gång i augusti september (om jag minns rätt), inga fel konstaterades, jag fick pergotime utskrivet och skulle komma tillbaka nästa månad om jag inte blev gravid. Eftersom det hela började känns "något" mekaniskt struntade jag i det och skulle inte gå nu heller, men min man vill att jag ska och det känns att jag inte kan säga nej till honom. Jag vill inte äta hormoner i onödan eftersom jag mår så otroligt dåligt och konstigt av dem. Får se vad gyn säger nu på onsdag och vilken behandling och alternativ de föreslår. Det kan ju vara någonting betydligt mer komplicerat som man inte kan se med blotta ögat. Eller så är det inte vår tur att bli gravida än.