Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

faaan vilken okänslig kommentar: dricker du snaps
    att folk inte fattar hur sånt kan såra.

Välkommen till klubben som redan kör hela kavalleriet muggles. maken tycker att jag proppar i honom så mycket piller så han kan ta piller och mjölk till frukost istället för flingor och mjölk...
    känns ju onekligen lite så ibland...

• nu är jag fruL

ja när det kommer till att sörja vid mens...då kan man verkligen lita på mig. För uj uj uj vad jag faller djupt och länge då. Men det behöver jag ju inte berätta...det vet ni ju redan
    det är ju svårt att missa när fruLlan står på randen och är desperat deppig...

Jag lider så enormt med dig muggles...jag tycker att det hade vart på tiden nu. och varför ska man behöva få massa symptom till råga på allt som får en att hoppas. Då faller man ju ännu djuprae. Vad är meningen med denna ondska?

undrar vem jag frågar egentligen...

• nu är jag fruL

vaddå muggles
    hade du tänkt överge oss om du hade plussat

näe du sånt är inte tillåtet. Tänk på att vi skickat ner spionen cicci till götet för att kolla upp dig...så vi vet vem du är, du kan inte gömma dig
    du stannar här oavsett pluss eller minus
    bara så du vet

förresten
    Såg att det kom en rapport från vekligheten i natt. Lady och Lufsen
    Två tonåringar WOW
    Jag är liiiiiivrädd för tonåringar, särskilt tonårstjejer
    Kul att se att du lever och mår bra

• nu är jag fruL

ha ha ha
    muggles
    mitt sista inlägg med hot mot dig var tydligen onödigt

• nu är jag fruL

tack syster

ihhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    ex inte kul
    men med gravid bimbo
    ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    drick riktigt myckt innann och under festen så kanske dom försvinner i dimman

• nu är jag fruL

pirr
    kommer eländestanten till dig så kan jag garanterat utlova massa svordomar, förbannelser och hat men så klart även några tröstande kramar.

• nu är jag fruL

muggles
    Jag har också försökt med såna där pluss och minus listor...
    och trots att den sida som är för barnfri familj överväger med hästlängder så vill jag trots allt få ett pluss...

är jag puckad eller??????
    Det är ju massa fördelar med att INTE ha barn....så...varför böir jag då så ledsen när det inte fungerar?
    kanske dags att låsa in mig någonstans där man knyter skjortan bakom ryggen. jag verkar ju inte vara klok alls...

• nu är jag fruL

hej cicci
    alltid lika kul att se dig

BRA inlägg. Där ser man!!!!! Lite blodiga flytningar behöver inte innebära dödsstöten. Vi fortsätter att hoppas lite till innan jag skriker faaaan igen
    eller?

• nu är jag fruL

Ja jag tror att det är det största problemet nästan. Att det egentligen inte finns EN lösning eller metod som fungerar för alla.
    jag tror att ciccis BM har HELT rätt. I teorin så är nog varannan dag den bästa metoden med tanke på friska spermier osv. MEN jag tror också att TIDPUNKTEN är en avgörande faktor. Att man verkligen harv 6 när ägget är på rätt plats att bli träffad av en glad liten spermie.
    och då rasar ju varannandags teorin lite. För att chansen att träffa rätt tidpunkt att ha 6 borde ju då onekligen öka ju oftare man har 6. Alltså bör man ha 6 varje dag.
    För vad spelar det för roll att man har superfriska spermier som kommer varannan dag ocm ägget var moget och redo just den dagen när man hade 6 fri dag.?!

Visst spermierna KAN leva i kroppen 3-5 dgara. Visst. men tänk efter. Om det var vanligt, ja men herreattans då skulle vi vel ALLA varit gravida för länge sedan. Om det var så att spermierna låg där och väntade i flera dagar och var
    på rätt plats när ägget lossnade.

Visst det tror jag är fallet ibland. Men då tror jag killen ska ha super alerta snabba spermier som orkar hur länge som helst. och de som har det är nog de få som blir gravida på försök ett. Så för dom verkar det ju inte vara viktigt med varannan dag eller en gånng i månaden.

näe jag kör på teorin att maken har sega simmare och jag knasiga ägg. och att det då för oss är livsviktigt att träffa rätt tidpunkt. Så vi kör så det ryker runt böj.

Sen är detta kanske fel metod för oss och flera andra. men så är min teori denna månad. Vi får se hur vi gör nästa

• nu är jag fruL

Bra jobbat pirr.
    ska du inte ta och testa idag redan
    jaaaa jag är nyfiken!

men du har vel gått över ett tag nu?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???