Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Frejis, Har valt Farsta för det ligger närmast och har redan träffat de några ggr innan ang preventivmedel osv.

Roligt att det inte var så stor skillnad på oss IRL som här på BT

• Snart så....

Muggles, skulle Lapinette iväg på smekmånad till Afrika? Fast hon kanske inte åkt än?

• Snart så....

Nu har jag fått tid för inskrivning, den 17 januari. Jättetrevlig BM :)
    Fick reda på att jag är i 5+0 redan, hon räknade från första dagen med bruna flytningar.

• Snart så....

Glömde säga att jag var lite nojjig igår när jag kom hem så testade igen, lika starkt pluss igen. Hahaha fick inte slänga testen för sambon...

• Snart så....

Ja hon tyckte inte man behövde göra VUL innan v10 pga ser inte så mkt iallafall. Så länge man har symptomer och mår bra så väntar de till V10.
    Får man en blödning ska man direkt åka och kolla.
    Vet inte vilket som är rätt och fel just nu?? Ska man verkligen göra VUL innan?

• Snart så....

Hon påpekade även att gravida verkligen ska följa "matreglerna" samt INTE dricka alkohol.

• Snart så....

Ja Cicci funderar på det, ska avvakta denna veckan och ringa nästa vecka. Odenplan de hade tider ganska fort eller hur?

• Snart så....

Nää hon sa inget om infostäff utan på min inskrivning så går man igenom allt och tar massa prover och träffar läkare mm

• Snart så....

Har du något nr dit?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???