När märker man av att man är...GRAVID???
Lapinette - det är väl klart att du måste ha ett mellis. framför allt om du tänkte träna före middagen.
Att träna utan energi är ju inte direkt någon nytta med, ökad skaderisk dessutom.
Lapinette - det är väl klart att du måste ha ett mellis. framför allt om du tänkte träna före middagen.
Att träna utan energi är ju inte direkt någon nytta med, ökad skaderisk dessutom.
Ojoj, Sweet - hur klarar du att sitta uppe så sent och jobba. Eller...du var ju här förstås. Hur gick det med jobbandet?
Prata på ni, om er själva och era nojor. Så skönt att inse att andra är som jag. Eller kanske att jag är som andra. :D
Hihi - satt och läste lite på Hemliga Pappans blog som det tipsades om. Den har faktskt sina skoj kommentarer...
"Hemliga mamman har lyckats kortsluta sin mobil ? med bröstmjölk! Jag skrattar fortfarande."
:D
Muggles - bloggen på nätet tycks bara innehålla sidor från efter bebisen föddes. I alla fall kom inte jag längre tillbaka än så.
Men - har ALLA semester inbokat??? :(
Vi har inte planerat in något skoj. Vill ju helst boka dykresor, men det är ju kört med tanke på vad vi vill lyckas med. (Jag vet, tanken att boka bara för att få till det har föresvävat mig.)
Jo, förstås, vi hade ju tänkt åka på slottshelg nästa vecka. Men så blev det uppskjutet till februari för att någon tabbade sig i kalendern (muttrar).
Hoppas ni kommer på nåt skoj att göra koko!
Maken får ingen semester förrän i april - så det är bara att vänta. I och för sig skulle jag gärna vilja ha semseter hemma i sommar. Det var verkligen läääänge sen.
Och så hade vi ju vår bröllopsresa i somras. Men det känns ju såååå länge sen det med. :)
Muggles - Minst kommer i nästa omgång... Allt det där tänkte vi ut innan vi ens förlovat oss. Svårt att förklara tankegången bakom bara.
Bröllopsresan - vi var till Indonesien, Sulawesi, och dök. Helt fantasktiskt! Samt shoppade i Singapore på vägen hem. :)
Jag får nog plocka fram lite bilder och frottera mig i minnen medan ni andra är ute och skapar er egna semesterminnen.
Snartis - vad skönt att höra att Kick'n kickar av hjärtans lust! Med en sån glad nyhet blev dagen lite roligare.
:)
Hej hopp!
En länk för er som har svårt att gå upp i vikt. Vet inte om ni redan vet detta:
aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,852523,00.html