Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Förresten så vill jag verkligen ha foto!!!!
    Här kommer min mailadress:

sweetstreet_63@hotmail.com

:)

• sweetstreet

Nej här har vi ju alla så otroligt mycket mer perspektiv på tillvaron, eller hur var det nu??

*tuggar på underläppen*

• sweetstreet

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEj Tjejer!!!!!!!!

Sorry har inte hunnit in på tråden förrän nu och nu har ni väl gått hem allihop?? :(

Jaja, har iallfall kollat in bilderna från er träff! Shit!!! Ni ser ju alla ut som värsta supermodellerna!!!!!!!!!!!!!!! :)
    Skitkul med ansikten till nicken, men shit ad det kommer att ta tid för mig att vänja mig vid att ni har "riktiga" namn och inte heter era nick!!! :D :D :D

Självklart ska ni få bild på mig med!
    Tänkte helt enkelt göra det jäkligt lätt för mig och ge er adressen till vår hemsida. Vi har gjort en nu sedan vi flyttade från Sverige, så att folk därhemma ska kunna ha lite kolla på vad vi gör här borta.
    Just för tillfället är den sjukt icke-uppdaterad tyvärr. För hela hösten har varit knasigt mycket att göra så vi har liksom totalt kommit efter. Men ska försöka fixa till detta lite nu när man kommer vara lite julledig! :)
    Men det finns ju iallafall bilder på mig (och oss) där.
    Jag mailar länken till Mindre! Så får hon skicka vidare den till alla, eftersom jag gissar att det är hon som har koll på allas adresser?

• sweetstreet

muggles jag lyckdes inte hitta vår bilddagbok??!!
    Jag vet att jag är j-gt dålig på många teksniksa saker, men här gick jag verkligen totalt vilse på vägen tor jag...
    *kliar mig i huvvet*

• sweetstreet

Sniff sniff!
    Vad är det som osar...

Ja tyvärr är det inte något Plus som för Snartis, utan det är lukten av ett nytänt Liljeholmens!!
    Jag Lyckades hitta oss på nätet Muggles!!!! :)

• sweetstreet

Kanske är jag inte helt korkad iallafall??? ;)

• sweetstreet

Förresten verkar det var många som ska BIMa snart!!!!! :)

• sweetstreet

Och det verkar vara du som har mest koll Moppy??

• sweetstreet

Liten BIM-lista för närmaste tiden:

Sweetstreet - lördag
    Muggles - söndag
    Moppy - tisdag
    Lapinette - torsdag nästa vecka

Knns som vi är flera som har såpass nära varandra att det blir en spännande vecka från o med helgen!!!! :)

• sweetstreet

Fast jag har själv verkligen helt ställt in mig på röda faran eftersom min bröst börjat ömma sådär pms:igt som de alltid gör någon vecka innan.
    Och mitt humör hr kasnke varit lite instabilt också. Eller är det julstressen???????? ;)

Iallafall har jag hursom inga andra symptom alls hur mycket jag än känner efter så tyvärr blir det nog en krampig helg i rött... :(

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???