Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Helt underbart frullan att du fick hjälp! Vad glad jag blir, nu är både du och koko på banan med att få hjälp.

Hoho du ska se att ni snart oxå kommer få PLUSS och våndas med resten av oss hahah

KRAM på dig!

• Snart så....

Frullan, såg han nått eller får du leva i ovisshet nu tills du får OP-tid?

• Snart så....

Har just konstaterat om jag inte rapar så mår jag illa..
    Hurra för rapar :D

• Snart så....

ozzå pratar man med sig själv igen?

• Snart så....

alla verkar vara på lunch?

Själv åt jag en pastasallad med saffrandressing, lite sjuk kombination men rätt ok

• Snart så....

Fressten så var det en VIT lögn frullan så du behöver inte ha ångest.
    OCH du hade säkert fått tid för OP iallafall

• Snart så....

FANFAR för Frullan *tuuuuuuuuut*

• Snart så....

Vet inte när kokos ska göra sin op?? Hon skulle ju ligga kvar över natten...

Så allt såg ut som det skulle Frullan? Vad kan det då vara, endo eller ärr som ställer till det onda för dig? Eller finns det massa annat som man aldrig hört talas om?

Minde, Babyverkstan kan verkligen ställa till det med deppighet. Ena sekunden är man hoppfull och nästa nere i avgrunden och försöker ta sig upp. Massa kramar till dig.

Frullan, åhhh vill oxå klappa katter och dricka glögg

• Snart så....

Mindre, mkt depp hänger faktiskt ihop med jobbet. Trots allt är man här större delen av sin vakna tid. Om du inte trivs så ska du nog söka nytt jobb.
    Inte trivas och samtidigt försöka bli gravod kanske inte är någon bra kombination?
    Mitt är inte alltid heller det roligaste men trevliga kollegor, nära och bra förmåner är svårt att hitta.

• Snart så....

Jaaa frullan du kommer kunna dricka skumpa. öl, glögg för 4 nu :D
    Snartis + Kick´n
    Cicci + Pick´n

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???