När märker man av att man är...GRAVID???
cicci. jag förstår.... har ju det likadant själv...
ähh jag är vel lite fjantig kanske... nåja
var är snartis idag?
Hoppas hon inte liggre hemma och mår illa
cicci. jag förstår.... har ju det likadant själv...
ähh jag är vel lite fjantig kanske... nåja
var är snartis idag?
Hoppas hon inte liggre hemma och mår illa
jag känner mig som värsta egocentriska mellanstadiebarnet som vill att alla ska leka NUUUUUUUUUUUu bara för att JAG vill det
jag vill också plussa!!!!!!!!!!!
jag förstår att du får lyckokänslor muggles och det SKA du får!!!!!!!!
Visst du har ju varit med ett tag så du vet ju att man känner att åhhhhhh ett pluss varför kunde det inte vara mitt. Men samtidigt så är vi ju alla SUPER GLADA för din skull. Ni har kämpat tappert gumman. och jag minns hur ledsen du var förra månaden. Njut av ditt pluss gumman!!!!
Men det är snällt att du tänker på oss som är lika fertila som en glaciär ungefär
sweet kul at du vaknat
hur mår du efter helgens eländiga mensjävel?
hur mår ni andra som fick eländet..... Uhhhh jag vågar inte ens tänka på hur jag kommer må när min mens kommer ....
fy faaaaan.
hejsan pirris
jag är här.
har jobbat som en tok men nu gick luften ur mig...
jag fick preci ångest för att vi inte hade 6 igår...
Faaan att det skall vara så mycket ångest med i barngörar stadiet.
hade ju böj i torsdags och 6 tor, fre, lör men inte igår. Undrar om man kan ha en sån jääääävla otur att man missar grav bara för det.
Usch och suck
Annars har jag jätte ont eller snarare "fryser" i livmodern...men det hade jag förra månaden också...så det är nog bara falskt alarm igen
hej nenne
vinkar glatt med ena handen och slänger en släng puss
pirr.
ja de är helt otroligt hur attans svårt det skall vara. Folk hade ju 15 ungar förr i tiden...varför kan inte vi få till en enda liten sak
fast det är ju klart...de började ju skaffa barn när de var 12 och super fertila..
vill ha en blinkande lampa för ÄL och en siren för pluss
mindre
jag gillar också mumindalen
hmmm knyta en julröd halsduk runt...hmmm varför inte. Alla tycker ju redan att jag är tokig så....
precis nenne
Då behöver man ju inte testa och ha sig. När larmet går japp då vt man
att det är bara att ställa ner ölburken man sippar på och längta ett år till nästa öl
ha ha ha mindre
vilket fackspråk du använder
smölt ihop sig
det gillade jag
mina fingrar är för tjocka... det blir bara fel
och snart är det jul då ska dom bli ÄNNU tjockare
ÄTA!!!!!!!!!!!!!!!!!