När märker man av att man är...GRAVID???
Nu väntar tvättstugan.
Trevlig kväll!
Nu väntar tvättstugan.
Trevlig kväll!
Morrn morrn!
*applåderar och hoppar jämfota*
VILKEN insats av nattskiftet att klämma 9000 inlägg. När får vi diplom från BT tro? (Eller kommer de att börja kräva avgift för att vi upptar för stor datakapacitet?)
Fortsätt att babbla på ni. Det är så skönt att höra om andras våndor som omväxling. Och tröttnar man är det ju bara att scrolla vidare...
LYCKA TILL Victory! Hoppas att ni får till det på ett eller annat sätt nu under ÄL. Böjen visar ju bara att ägget kommer att släppa inom 12-24 timmar (tror jag det var), och sen lever det ju ytterligare 12 timmar (osäker om det var längre).
Sweet - jag är civilingenjör med biologiinriktning. Fast jag har fastnat i telecomträsket och jobbar med kvalitet och dokumentation. Lite kluriga mikroorganismer och antikroppar skulle ju pigga upp tillvaron lite - fast inte som kvalster och förkylningar hos mig då.
Sweet - jag har förresten också jobbat med kromosomförändringar under ett sommar jobb för *gulp* 12 år sen. Repeat expansion detection höll vi på med på Karolinska. DNA, stora geler och radioaktivinmärkning. Det var sommaren INNAN vi läste om cellbiologi på högskolan - kände mig både lite borta och väldigt avancerad. :D
Storasystern - fick forska lite i vad stället hette. Minnet är inte det bästa. :)
Neurogenetik var det.
Ja - vill också veta hur Page ska uttalas? Språk är skoj. :) Inte för att jag är bra på fonetik - men du kanske kan lyckas ge oss en fingervisning?
På tal om uttal. Det blev så skoj (tycker jag då, kanske inte ser ut så i skrift), vi skulle förklara för en fransman vad kladdkaka är.