Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

CICCIIIIIIIII
    lycka tilllllllll
    rapportera sen
    puuuuuuuuuuuusss

snartis
    tur att du kunde skylla på det i allfall... usch vad trist. jag tror fanimej att jag kommer få abstinens. Har du provat något alkofritt än?

• nu är jag fruL

jag dricker nog också hellre läsk eller cider än äckligt alkoholfritt vin. Men jag har hört att det finns bra alkoholfri öl så jag klarar mig för jag älskar öl också.

men pirr...jag hller emd visst vill man ha alkoholen
    jag bara älskar känslan när man sugit i sig ett par glas vin och känner sig mysig

alkis .... JAG ...
    näeeee det KAN ni inte mena

• nu är jag fruL

victory:
    jag ser dina inlägg gumman!
    bra jobbat med hemma metoden!

håller emd om att det är festligare med vin. Kolla de vickan rekommenderat det vore ju guld om det kommit några nya schyssta...

varför säger jag det?
    som om JAG var gravid
    buhuuuuuuuuuuuuuuuu

äsch ryck upp din din jäv*la mespropps fruLlan
    sluta fåna dig

okej....

• nu är jag fruL

tack vickis du är för rar

usch näe snartis tänka positivt är inte min grej.
    Jag vet att det inte funkat den här gången heller. Men det känns lite VÄL tidigt att börja deppa redan nu

nåja nu drar jag till stallet
    puss
    på er allihopa

• nu är jag fruL

hejsan alla
    Måste bara komma in och se hur det är med pickn och Cicci.
    GUUUUUUUUUUD vad skönt att allt är bra! Härligt att se lille rumpan
    åhh vad mysigt.
    Hoppas att du kan slappna av nu gumman och bara inse att du är så otroligt lyckligt lottad så att du har en snäll graviditet.
    Åhhh vad mysigt att få se sin lille bebis så där
    ihhhh vad mysigt
    grattis igen!

Hmmm angående länken... är livrädd att någon från jobbet ska få reda på att jag hänger här. Då får jag garanterat sparken ska jag säga.

Hmmm kan man kanske ta bort bilderna från sidan om BT inte tar bort länken...

• nu är jag fruL

hejsan kokos

ja jag märker det

hmmm jag funderar på att gå in och ta bort bilden jag är med på... Skittrist jag vet men mitt jobb....hmmm kan man göra det eller är det överlöjligt?

• nu är jag fruL

sweet
    näe det är sant...
    men det finns ju en hel del smygläsare på tråden och man vet ju aldrig vilka dom är...eller när de surfar
    hmmmm får se

• nu är jag fruL

Cicci
    du ska INTE ha dåligt samvete!!!!!!!!!! vem som helst kunde vel ha gjort exakt samma misstag. JAG kunde verkligen ha gjort det jag är så EXTREMTtankspridd ibland.
    Det är lätt hänt.
    Så tänk inte mer på det cicci:

Jag tog bort bilden jag var med på. Inte för att vi inte har barnvänlig miljö på jobbet utan för att jag helt ärligt skulle få sparken för att jag surfar på arbetstid.
    Visst chanse är liuten att någon skulle se deet men jag kan inte ta den riskenj.

Men cicci dete var ett vanligt enkelt misstag lÄtt hänt
    puss

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    JÄKLAR vad ni har skrivit!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag har inte en chans att hinna läsa ikapp. Sitter med häcken totalt full med projektavslut och hinner inte vara här...men jag ska göra ett försök att läsa ikapp lite. Jag saknar er

hoppas att alla mår kanon och att ingen som har BIM snart kommer få mens.

• nu är jag fruL

hejsan
    allihopa
    men jäklarns tjejer vad ni skriver...
    själv springer jag in på kontoret och kastar mig ner i stolen mellan mötena....
    ihhhhh vilken vecka dett är ...

jessie Kul att du också fått se din bebis
    kanske ska döpa den till fladdret istället eftersom det var det du såg.
    cicci såg något som pickade => pick´n
    du såge ett fladder => fladdret

undrar vad jag kommer se eftersom min lille redan ´SKA heta BORIS hur faaan ser man ut då...?
    massa skägg i magen kanske...boris = skägg eller... och tjock... och gammal

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???