Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Usch är sååå deppig idag (hormoner?)och vet inte varför?? Har bara mått lite illa och knappt rapat något idag men känner av magen mer. Skitjobbet att ha jeansen som jag valde imorse *suck*. Vill bara hem och krypa ner i soffan i mjukisbykor, äta lussebullar. Måste oxå tillägga att jag är supertrött *gäsp...gäsp*
    Varför kunde symptomen inte kommit SENARE??? Näää nu ska man må pest och massa saker som man gillar är helt plötsligt svinäckliga!!! dagens är kaffe :(
    fyyy sveper in mig i manteln och värmer mig lite. Glöggkranen kan jag ju inte använda

När jag kom hem igår så hade jag frossa och ont i magen. Min sambo ville direkt åka till sös men försökte lugna honom med att detta var ganska normalt?!?!? (tror jag)

• Snart så....

Ang mörk choklad, har Lindt som kund och har fått prova alla smaker och deras med apelsin är väldigt god. Eller den med colakrisp och man vill festa till det.

Frullan, du gör helt rätt i att åka hem och sätta på maken!! Mera trådkusiner år Pick´n & Kick´n :)

Det luktar pluss för Moppy, Muggles och Pirr!! Spännande :D

Ja det är svårt att tro att nått gott kan komma ur detta elände. Ska helt klart gå tidigare hem idag IGEN...
    Skärgårds, i vilken vecka fick du börja vara hemma? Tänkte mer om detta eskalerar så kanske det är lika bra att vara hemma mer i jul *funderar*

• Snart så....

Kan även tillägga att jag var en riktig testoholic, många test gick åt.

• Snart så....

Ja det stämmer! Stoppa en kudde under baken och ligg med benen i vädret :) 10-30 min

Muggles, skulle nog inte åka skidor i V17. Tänk om nått händer?? även om man är superbra så kan nån annan idoit åka på en...

• Snart så....

Muggles, det har du helt rätt i! Man ska fortsätta leva och inte snöa in sig på babyverkstaden.
    Även om det inte syns något så kan du må piss och INTE VILL åka skidor.

Säger bara se på mig, mår apa och är bara i v5! Fast mår man som Cicci så är ju allt grönt.

• Snart så....

JAAAAA Frullan, galningar som du blir säkert bästa föräldrarna!! :D :D
    När man får kämpa/längta som många av oss gör för att bli gravida blir nog bästa päronen.

• Snart så....

Isch nu kommer den där hemska frossan/värken krypande. går som ilningar längs ryggen *obehagligt*

• Snart så....

Hallå allihopa, sitter nöjd i mina nya stora/mjuka byxor. Inget som pressar över magen och mår mkt bättre av det

Ahhh skönt att vara hemma frullan!! Kanske en sån extra insats som krävs? :)

Usch vad trist Sweet och Muggles! Lider med er, massa kramar till er!

Moppy, mådde INTE illa innan BIM, kom nästan på en gång efter.

• Snart så....

Måste bara tillägga till Cicci inlägg, kör VARJE dag runt böjjen :D
    Det gjorde susen för oss....

• Snart så....

Dagens nya symptom: metall-smaken i munnen...
    Raparna/illamåendet har hållt sig borta idag *peppar peppar*, kan bero på att jag undvikit frukt och kaffe sen igår

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???