När märker man av att man är...GRAVID???
Nåja. Än har vi inte gett upp hoppet att det ska fungera genom sex! Så nu är det dag ett i min cykel, så om 14-20 dagar kör vi på igen!
Nåja. Än har vi inte gett upp hoppet att det ska fungera genom sex! Så nu är det dag ett i min cykel, så om 14-20 dagar kör vi på igen!
Paper muff? Heh? Har jag missat ett värdefullt tips?
Snart så,
Hur kan du vara så lugn?? Varför skriver du inte om och om igen: "Jag har fått ett plus", "Har alla uppmärksammat att jag är gravid!!", "Hallå....? Barn på väg!!" Jag tror att jag hade gjort det...och blivit utslängd från tråden!
Aha, då var pappersmysteriet löst! Trodde att man skulle stoppa in en papprulle i muffen för att hindra simmarna från att smita.
Snart så,
Blir det missfall så är risken stor att det var något som var fel. Men nu vet du i alla fall att du KAN bli gravid (hmmm, det var väl inte du som hade gjort abort en gång i tiden?). Nu växer lilla nöten i dig och förhoppningsvis trivs den bra där i 9 månader!
Jessie,
Jag tog det absolut inte som en idiotförklaring! Skit att man inte kan visa sina ansiktsuttryck här. Kroppsspråk är så himla viktigt!
Jag bannade på mig själv...på skoj! Jag gör och tänker idiotiska saker dagligen så jag blir inte ens så arg på mig själv längre.
Nu får ni sluta skriva eller jobba på ännu mer. Jag kan inte slita mig härifrån medan ni skriver!
Uh, menade det inte så hårt som det lät!
*Drar tag i håret, stoppar katten under armen, och barikerar dörren till kontoret* Nu SKA jag göra allt det som ska göras!
Jo, en sak till bara.
Jag vet att ingen någonsin skulle våga peta på min gravida mage. Jag utstrålar någon typ av iskyla så ingen vill ta på mig utan rädsla för sitt liv. Hahaha, inte så roligt i vanliga fall men kan komma till användning om jag blir gravid!
*borta*