Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Det jag tänkte på ang att kunna använda länge, var att när jag döptes (tror jag), fick jag ett par ljusstakar. Dessa kom fram på födelsedagsbrickan varje år, och det blev oerhört viktigt för mig att det var MINA ljusstakar. :)

Fast sen jag flyttade hemifrån har jag förstås inte fått någon födelsedagsbricka, och så har ljusstaken "fallit i glömska".

• Liten med Mindre

JA - AM, du måste med på en brunch! Vi har ju massor med frågor - med eller utan bebis på G.

• Liten med Mindre

Jag kan också 27/1. Fast nu blev det kort tid emellan dejterna. Har ju alltid BIM annars. :) Den här gången kommer jag fortfarande "gå i väntans tider"...

Koko - jag kan göra mitt bästa för att styra in samtalet på andra trevliga saker.

• Liten med Mindre

Oj oj, vilken massa inlägg. Och över 10000 kom vi också. Fast vem tvivlade...

Victoria80 - stå på dig tjejen! Ring facket, juristen, myndigheter mm. Alla som kan ha något att säga om fifflande företagare. Så där får man inte bete sig! Fast jag skulle avstå från att hänga ut företaget offentligt förrän ni har förhandlat klart. Ingen idé att sänka sig till deras nivå om det kan äventyra din egen position.

Page - skoj med fler ananlyser. Då kryper det ju fram en massa intressant om personerna här inne. :)

Själv börjar jag tröttna på tandborstsex. Det är verkligen svårt att få det att verka spontant och romantiskt när vi vet att vi "måste", fastän båda faller i bitar av trötthet. Fast vi försöker fortfarande låtsas - måste komma i rätt mood för att få det att fungera. Det blir nog sista kvällen i kväll, sen pausar vi ett tag och ber till Gud. :)

• Liten med Mindre

Storasystern - jag ska kika på tårtspade idag. Om vi hittar något till bra pris. Maken tände på den idén. Vi är verkligen två kak- och bakmonster. :) Och så blir det skoj att skära upp födelsedagstårtan med egen spade varje år.

Och vad gäller bönerna så känns det verkligen som om vi behöver hjälp från högre makt. Det börjar bli sååå träligt att hålla på.
    "Snääääälla kan vi inte få till en bebis den här gången!"

• Liten med Mindre

Hihi - jag som inte har katt minns med nöje det lilla programmet som kom med en datatidning för några år sen.

Installerade det, och sen hade jag en liten skärmkatt som jagade muspekaren. Den somnade sött på skärmen när pekaren stod still för länge.

Undrar om jag har kvar programmet på någon skiva. Den var så söt...

X2000 är lurigt ur illamående synpunkt, även om man inte är gravid. Sitta still och sova funkar bäst för mig. Och starta med lagom full mage.

Fast du är ju förstås expert FruL, med alla dina resor...

• Liten med Mindre

illamåendesynpunkt, förstås *grrr, särskrivning igen*

• Liten med Mindre

Skönt att höra att det finns fler mysbyx-fantaster här. :) Tur för oss hemma att vi båda har en hemma-stass att krypa in i. Lika söta båda två.

• Liten med Mindre

Fast det är klart - jag tycker ju inte mysbyxor är så bra för lusten.

• Liten med Mindre

Hehe, vi läser, men kanske inte kommenterar så mycket.

Sitter och är nervös för mitt möte med ledningsgruppen som jag ska hålla. Har bara hållit i detta en gång tidigre, så det har inte riktigt blivit en vana, och jag har inte riktigt pejlat in om jag förbereder rätt saker inför mötet.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???