Inlägg från: JimmysVeronica |Visa alla inlägg
  • JimmysVeronica

Nu e vi äntligen gifta! underbar men PINSAM dag!

Heej!

Äntligen e vi man & fru!
    Den 27 oktober 2006 vigdes vi i värmdö kyrka.

Det var den näst bästa dagen i mitt liv ( min bästa dag var ju när sonen föddes )

Jag var sååå nervös för allt och lite till och tror ni inte att det värta hände mig!!!

precis när jag kommit upp på altaret så går min dragkedja på kjolen sönder och hela underdelen RASAR ner!!!
    Japp!!! Inför ALLA!!!
    Alla skrattade så tårarna rann och det har jag fått höra nu efteråt.... ** mina sexiga blåa string **
    ***** PINSAMMMMMMT *******

Men annars var det en underbar dag med såååå mycket glädjetårar och kärlek!!!

Vädret var med oss!!! ösregnade på morgonen och till kyrkan, slutade regna och solen sken upp precis efter vi hade sagt Ja till varandra!!
    Sen var solen framme heeela dagen!!!

**** Underbart ****

lite bilder finns på:
    www.familjeliv.se/krypin/virris/galleri.php

**** lääängtar tillbaks ****

• Svar på tråden Nu e vi äntligen gifta! underbar men PINSAM dag!
  • JimmysVeronica

haha!!! sånna bilder kommer aldrig att komma upp!!! haha!!

har en film som är bakifrån & det är verkligen ett dolda kameran klipp!!!
    usch.... sååå piiinsamt!

• JimmysVeronica

Tack!
    MsNordqvist: det vart strul med våra ringar och dom vart försenade, sen när vi väl fick dom så var det fel strl!
    Det är meningen att min ska sitta ihop med den silvriga ringen!!

6Januari: jag hittade den på Halens.se!! Låång lev men är heel nöjd!

• JimmysVeronica

6Januari

min är nästan gränsfall!!! hade önskat att armarna var längre!! tog min strl ( M ) men hade nog velat ha en L... men men!!
    Var ute på promis med sonen nyss och hade då den jackan, jättte skön & varm!

• JimmysVeronica

Aftonbladet har kontaktat oss nu och tyckte att det var jätte kul att min kjol åkte av.... så nu ska dom göra ett repotage om oss!!! haha!!!
    Helt sjukt juh... men kul!!

• JimmysVeronica

Älsketofsan

dom kontaktade mig via mail och frågade om vi var intresserade att ställa upp i ett bröllops repotag! Så vi tänkte ju att det e en kul grej så självklart!!

vet inte exakt när det ska publisers men tror att det e nästa vecka... dom skulle återkomma!!

Svar på tråden Nu e vi äntligen gifta! underbar men PINSAM dag!