Inlägg från: JimmysVeronica |Visa alla inlägg
  • JimmysVeronica

Vi som e gifta..... saker vi är missnöjda me på bröllopsdagen!

Heej!
    Jag känner nu i efterhand att det är en del saker jag skulle vilja ha gjort ogort mm:

Speciellt:
    Sytt ihop under & överdelen eftersom att underdelen rasade vid altaret och alla såg stringen!

sen hade jag nog felat ha en till extra fotograf...

sen så var den en PUCKAD jävla familj som tog tårta innan brudparet!!! ( dom har fått sin utskällning )

Sen så kom samma familj utan kavaj fast d stod på inbjudan + att deras son som var brudnäbb kom i skitiga gympaskor.....

+ att jag nu efteråt känner att jag hade verkligen velat gå ner 10-20 kg till i vikt!!Kämpade dock på och gick ner 11 kg... men är inte alls nöjd nu efteråt....

fler som har saker som inte gick som planerat?

• Svar på tråden Vi som e gifta..... saker vi är missnöjda me på bröllopsdagen!
  • JimmysVeronica

Lucia05

mmm... Hemskt!!! Precis vid altaret!!!
    Oförglömligt minne!!!

• JimmysVeronica

Linofin

saken var den att det var min mans syrras familj!
    Och deras förklaring var att deras barn inte tyckte om tilltugget som fanns....
    men det är en j-ligt dålig bortförklaring! Det fanns bullar, kakor mm som dom kunde ha tagit!!
    Men dom e som dom är... och dom kommer aldrig att träffa mig igen!!! Dom har gjort bort sig förr.... och nu var det f-n sista gången!!!!

• JimmysVeronica

Ejlis

det roliga är att aftonbladet har redan kontaktat oss! Dom tyckte att det var ku att kjolen åkte av + att vi festade sen på Silja Line... lite anorlunda!
    Men vi får se om vi e med eller inte!!!

Svar på tråden Vi som e gifta..... saker vi är missnöjda me på bröllopsdagen!