Bröllop i oktober 2007
6:e oktober 2007: Gifter mig också då. Vi blir nog också ungefär 60 med oss.
6:e oktober 2007: Gifter mig också då. Vi blir nog också ungefär 60 med oss.
6 okt 2007:
I Mellby kyrka utanför Lidköping. Du?
Hej igen!
Har hittat min drömklänning på brudklanningar.se men vet inte om jag vågar beställa. Såg att det fanns några tidigare trådar om detta men det var rättså längesen. De svarade i alla fall på mailen när jag hade några frågor. Får ju ingen möjlighet att prova någon klänning utan måtten måste stämma perfekt. Klänningen är helt utan axelband och jag har stora bröst, vilket kan bli ett problem är jag rädd. Vill ju inte gå och dra upp klänningen under hela bröllopet. Råd någon??
Onsdag i oktober: Visst kan jag gå in och prova i en affär för att se ungefär, men det känns ändå osäkert att beställa från brudklanningar.se då dessa modeller enbart finns att beställa på nätet och inte går att köpa i några andra affärer. Därför kan de hålla ner priserna. Det blir nr 328. Har inte sett någon som ens är i närheten så fin.
Nemo nisi mors och onsdag i oktober: Har inte varit inne på ett tag. Fullt upp med jobbet. Känns som att man inte gör annat. Tack för tipsen. Ska gå till den enda lilla butik som finns i Lidköping och se om jag hittar något där som jag kan jämföra med.