Bröllop i oktober 2007
Vad kul!!! Vill oxå.... till köpenhamn. vet du vad klänningen kommer att kosta ca?
Vad kul!!! Vill oxå.... till köpenhamn. vet du vad klänningen kommer att kosta ca?
Välkommen "onsdag i Oktober". Kul att höra att du precis har 'gjort det i oktober'!!! Hur var vädret??
Oj! Vad många härliga svar! Gifta om sig? Tja varför inte... så har vi ngt att planera efter 1:a bröllopet med ju! Ha ha
Vi har inte funderat på färgtema än.... tänker ni att gästerna också ska följa de färgerna då?
Aha! Låter vackert!
Vi blir ca 65! Vi ska nog vara på en restaurang, så det får fixa med personal osv. Var ska ni vara?
Roliga prylar som du har köpt! Helt klart! Nu känner jag att jag ligger lååååååååångt back jmf med er! *stressad*
Hej! Har inte börjat kolla klänning än... någon skrev att det tog 5 månader att få klänningen, så jag börjar efter nyår att leta. Borde väl hinna tills oktober då? Den lokal vi hade tänkt ossoch fått offert från, har gjort sig av med kocken så det blev lite snopet är jag ringde och ville träffa dem personligen. Så nu får jag leta efter ngt annat! Vill såååååååå gärna vara i luftkastellet, men det kostar väldigt mycket att yra det. 10-20.ooo.... Vill vara i malmö på trevlig restaurang med lagom stor festlokal!
Hej! Oj vad tiden går och jag har inte varit inne på BT alls under de senaste 4 veckorna! Nu känner jag pressen! nu är det högtid att komma i gång. Vi har endast bokat kyrka!
Gästlistan är väl också klar, men i övrigt inget annant... *suck*
Måste hitta ett ställe att ha festen på! Har ett par alternativ som vi ska kolla upp.
Så det är bara att sätta i gång! beundrar er alla här inne som redan kommit så långt, samtidigt som jag känner mig "sent ute".
En god fortsättning till er! I år byter vi efternamn! :o)
Tack för länktips !!!!!!!
Enlig "vett och etikett" ska man skicka ut inbjudningarna 6 veckor innan, vilket jag tycker verkar vara helt vansinnigt! Jag tycker att månader innan är lagom. Inte tidgae och inte heller mycker senare!
Vad tycker ni?
Rättning:
Mitt keybord har lite problem med att registrera mina knapptryckningar, så meddelandena blir lite kryptiska.
Det jag ville säga var 3 månader innan!
LECT
Vi gifter oss kl 16.00. Ska använda oss av marschaller för att skapa lite stämmning eftersom det vid den tiden har börjat skymma. Vi tänkte åka samma vecka till Maldiverna, men nu känns det som om vi väntar med att åka till efter nyår, då vädret är bättre där då jmf med oktober.
Vi gifter oss oxå 20/10 - by the way
Vad skönt att ha föräldrar som kan hjälpa till! Tyvärr har vi inte samma tur. Hans föräldrar kommer nog att bidra lite, men mina kan inte rent ekonomiskt. Jo, mamma ska köpa min klänning! Man är glad för det lilla! Så här gäller det att spara själva!
:o)