Bröllop i oktober 2007
Nu har jag fått tid hos House of Brides i Köpenhamn. den 25 November är det dags att prova (måste tilläga att de har stor rea då) Mamma ska med och hoppas pappa oxå. Ska bli jätte kul.
Nu har jag fått tid hos House of Brides i Köpenhamn. den 25 November är det dags att prova (måste tilläga att de har stor rea då) Mamma ska med och hoppas pappa oxå. Ska bli jätte kul.
Inte en aning om vad kläningen kommer att kosta. Mamma betalar, men det får ju va inom rimliga gränser. Ett alternativ är att testa se vilka modeller som passar och sen beställa från nätet.
Då e vi 3 och en som har gift sig
Vi tänkte först gifta oss den 6 okt men ändra oss just för att det inte var så gult på träden här i Skåne. Den 20 i år var dock perfekt.
House of brides har verkligen gett mig ett profsigt intryck redan. Ska bli jätte kul att prova med mamma och pappa.
Vi ska ha lila, guld och mossgrönt smat massvis med ljus.
Lila kom till av en slump då jag hittade min systers tärnkläning. Den skimrade lite i guld, därav guldet. Mossgrönt eftersom vi ska använda massa mossa i våra dekorationer.
Jättefina bilder. Man httar altid någon idè när man titta på andras bröllopsbilder
Du kan inte ha gift dig i Skåne för just den helgen hade vi jätte dåligt väder. Körde min syster till ett anat bröllop då och det var mulet, regn och små ruggit. Dagen inan på fredagen hade vi värsta stormen här.
I övrigt var det jättefint nästan hela Oktober
I början var jag väldigt ivrig dvs i april sen la sig planerna lite på is fram tills i slutet av oktober och nu är jag en galning av och till .
Skulle vilja ha 5 bröllop med olika teman. Fest e ju så kul!!!
När vi har varit gifta i 10 år ska vi göra om det
Jag har skrivet ut vårt färgtema på vår bröllopshemsida men förväntar mig inte att gästerna ska känna sig tvingade att följa dem. Däremot ska pappa, bestman och svärfar ha lika dana slipsar som min m2b.
Jag har även önskat att våra mödrar ska ha vackra kläningar i mörkt rött, brons eller guld. Vill att de ska vara jätte vackra denna dag.
Hur många gäster bjuder ni? Tror vi blir runt 80 st. Funderar lite över hur många man behöver till servering. Kan 4 bli lagom?