• Fru Kroon

Nu är vi gifta!

Hej på er!

Visst var det helt fantastiskt att gifta sig! Vi går fortfarande runt i ett enda stort lyckorus och bara myser och tänker tillbaka på den mest fantastiska dag i våra liv.
    Här kan ni få en liten titt på några av de bilder vår underbara fotograf har tagit av oss.

www.weddingphoto.se/20061028

• Svar på tråden Nu är vi gifta!
  • Fru Kroon

Nu blev jag ju nyfiken, vem är du Malla??

• Fru Kroon

Hej!

Ja jag trodde nog att det var du. Grattis du också, hade ni det bra? Såg att det var på Tornvillan hos Anne ni gifte er.
    Visst var det häftigt?!

• Fru Kroon

Vinterbrud feb -07

Tack för grattiset!!

Näbbens klänning kommer från Linus & Lotta barnkläder och tärnornas klänningar köpte vi hos Brud i Centrum i Haninge, deras klänningar är av märket Aspera (www.parisette.com)
    Vi hader vinrötttema och min svärmor hade sytt vinröda löpare till borden, sååå fint!

• Fru Kroon

Tack tack för era inlägg!!

Silvera jag kan säga att skona var så sköna hela dagen och kvällen, fick inte ont en enda gång.

• Fru Kroon

Ååååååå vad jag skulle vilja gifta mig igen :)

• Fru Kroon

Banden ska det ju vara, och ja vi hade dom runt rispåsarna. Vi köpte cellofanpåsar på panduro och hjärtformatris hos calligraphen.

• Fru Kroon

Jag tror att banden är 30 cm/st och jag beställde ett band per gäst och sen beställde jag bara 1 rispåse. Det står att det ska räcka till 100 påsar. Det följer med en liten sked och jag tog 1,5 sked/påse och vi gjorde 70 st. Det ser ut som det är väldigt lite tis i varje, men tro mig man vill inte ha mer ris än så på sig :)

• Fru Kroon

MissTess när är det dags för er?

• Fru Kroon

Tack tack!!

Ja det var Tekla och hennes hästar som körde oss, så fina och duktiga!

• Fru Kroon

Tack! Ja visst är han söt min lilla älskling :)

Svar på tråden Nu är vi gifta!