Aprilisar?
vi har preliminär bokat den 28:e april.. får reda på i nästa vecka om vårt datumden 5:e maj blir ledigt... annars blir vi april brudpar :)
vi har preliminär bokat den 28:e april.. får reda på i nästa vecka om vårt datumden 5:e maj blir ledigt... annars blir vi april brudpar :)
Japp.. jag är överallt
/em
Vi med o vi satsar på samma datum som er, men vi har nödlokal utifall att
Vi har bokat frisör,smink, fotografer, prel. bokad lokal. Köper klänning o slöja den 25:e ehm.. vad mer? ordnat solister, tärnor, värdpar, bestman.. japp det var nog allt!
Ni då?
Vore jättekul o träffas.. men kanske lite svårt o sammanstråla eftersom vi alla kommer från så olika håll!
Men är träffen i Linköping är jag helt klart på (Inte alls partisk här inte ;) )
Provade slöjan o tiaran tillsammans i söndags.. såg perfekt ut.. var så nervös för att de inte skulle passa
Morgans brud!
Klart du får vara med, riktigt kul att någon kickar lite liv i tråden. Var länge sedan jag såg. Kan tyvärr inte hjälpa dig med ditt problem. Men god jul på dig i alla fall och välkommen hit
twentyfirstofapril
Välkommen hit
Hmm.. ja du det var ju ett problem. Det finns ingen musikskola i närheten som kanske har elever som skulle kunna tycka det var kul o ställa upp? Alternativt skola med musiklinje.
vi kommer spela utgångsmusiken på CD så absolut inte.. om det passar er bäst så go for it
Vi gifter oss i Vikingstad utanför Linköping på en Herrgård. Det är så underbart vackert där *myser*
Vi beställer inbjudningskorten i kväll.. vad kul det ska bli
Pga. dålig aktivitet i trådarna för mars o april brudar så slog vi ihop oss till en tråd. Du är hjärtligt välkommen dit
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2017389.html
(Och nej vi gifter oss inte i Stockholm utan i Vikinstad utanför Linköping)