• Koalasara

Några bilder från bröllop...

Gud vad fina ni var!
    Du verkar ha ungefär samma smak som mig. Eftersom jag bor i Skåne och kommer ha fest och giftermål i Lundatrakterna, är jag givetvis nyfiken på var du har fått allt ifrån.

jag tänker mig någon liknande klänning. Får man fråga var du har köpt den och vad den kostade? Det finns ju knappt några med breda axelband idag tycker jag. Har du möjligtvis fler bilder du kan visa? Ser inte så tydligt, är det utan släp, eller?

Jättefin brudbukett! jag funderar på att ha mörkröda rosor och ev. någon vit ros, tex vendela och lite murgröna. Vad var det för blommor i din? får man fråga vad du betalde för den och var den är köpt?

hade ni något särskilt färgtema? kunde inte se något särskilt på borden, men kanske hade ni det på de olika inbjudningskorten och annat, eller? följde det i så fall brudbukettens färger? Hur? har du möjligen bilder på inbjudningar och annat och ev. någon mer på dukning?

vart beställde ni tårta? Vad kostade det? vad var det för sort?

Vackert alltihop!
    känner du inte för att svara på allt här i inlägget eller är rädd för reklam, får du gärna maila mig och berätta! Likaså med bilder! vore jättekul att få mer information, särskilt eftersom vi tänker något snartlikt i många av fallen.

rarasara79@hotmail.com

• Koalasara

Några frågor till, om jag får vara besvärlig.

vilken fin frisyr! Enkel, men fin! Tänker mig någon liknande, med lite lockar och lite hängande. har du möjligen fler bilder på frisyren på nära håll? vart fick du gjort frisyren? Vad kostade det?

Hade du varken slöja eller tiara? vissa har slöja under vigseln, men inte sen, du hade inte det heller, eller? kan inte bestämma hur jag vill ha det.

Hade ni någon proffsfotograf? vem? Till vilket pris? var denne med hela dagen, eller när? Blev väldigt fina bilder i alla fall.

Kanske har du någon närmare närbild på buketten och mannens, tärnans och bestmannens blommor?

Många frågor, men jag blev så glad när jag hittade din sida, eftersom mycket stämmer in på mina/våra tankar! Hoppas du kan hjälpa mig att svara på det mesta och ev. komma med fler bilder!

Svar på tråden Några bilder från bröllop...