Inlägg från: Lilla Li |Visa alla inlägg
  • Lilla Li

Vad köpa i Ullared?

Ska till Ullared på lördag. Har en liten lista med saker jag ska köpa. Vad brukar ni köpa när ni är där? Vad tycker ni är mest prisvärt? Vad tycker ni att jag ska köpa? :D

• Svar på tråden Vad köpa i Ullared?
  • Lilla Li

Mer mer! Det finns ingen hejd! :D

• Lilla Li

Linum: Jodå jag har varit där förut. :) Brukar bli 1-2 ggr per år ungefär.

• Lilla Li

InaHjärtarAdam: Haha mmm jag känner igen det där litegrann. Blir gärna för mycket! :D

• Lilla Li

Fröken Malm: Hahaha! Det är säkert min pappa du sett! ;)

• Lilla Li

Milou27: Hahaha! :D Jätteroligt.

• Lilla Li

Bra bra. :)

Kul det ska bli!

• Lilla Li

korall: Precis sån information jag vill ha - vad som lönar sig att köpa just där! Tackar. :D

• Lilla Li

Midsommar07: Aaa fast jag brukar ta ett paket av nåt i butiken och öppna det. Sen sparar jag pappret och betalar för ett tomt paket som redan är förbrukat. :D

• Lilla Li

Vi ska antagligen ha vår fest på en restaurang och vill ha vita, glas- eller silvervaser att ha blommor i. Ca 20 vaser. Det måste de nästan ha på restaurangen eller vad tror ni? Onödigt att köpa i Ullared eller hur? Vill helst inte ringa och kolla för vi har inte tackat ja än utan väntar på prisförslag och så från honom - frågar jag så känns det som att han kommer utgå från att vi tackar ja... *analyserar för mycket*

• Lilla Li

Trollsländan: Jo så gjorde vi mycket när jag var liten - pappa stod mest i kö. Men det funkar inte den här gången, dels så är min sambo minst lika intresserad av att springa omkring där som jag - han skulle totalvägra att bara stå i kö. Och dels så är han inte med den här gången utan jag åker med min svärmor och två svägerskor. :D

• Lilla Li

Fröken Malm: Sen de började utöka och bygga om för några år sedan så tycker jag det har varit köer väääldigt sällan. Oftast går jag bara rakt in. Är det köer så handlar det bara om 5-10 min. De har en köbarometer på sin hemsida som du kan titta på samma dag om du vill. www.ullared.se Men det lär vara ganska mycket folk där hela tiden från nu fram till jul...

• Lilla Li

Jag tycker inte heller om att trängas med folk. Folk i grupp beter sig verkligen underligt...

Tyvärr var det här den enda dagen vi kunde åka alla fyra, så vi hade inte mycket till val. Ringde till Gekås igår och frågade vad de tror om köerna imorrn. Hon sa att det är nog bra om vi är där före 8 (de öppnar 7). Ja vad kul - jag vill gärna åka hemifrån kl 6 på en lördag...!

Men men... Vi åker nog dit tidigt, har inte bestämt nåt än, och då gör det inte så mycket om det är mycket köer och mycket folk och allt tar längre tid - vi har ju till kl 17 på oss! :D:D:D

• Lilla Li

Det blev varor för 3945,50:- i Ullared. Bara så ni vet... ;) Tack för hjälpen!

• Lilla Li

Fröken Malm: Jag köpte tre sällskapsspel som jag är OERHÖRT nöjd över! Ääälskar sällskapsspel! :D Så nu blir det spelkväll med kompisar snart. Funderar att ta det redan på söndag, då kommer några vänner över på julbak. :) Spelen hette Brainstorm, Absolut överens och Den ofrivillige spelaren. De görs av ett företag som heter ALF (användbart litet företag) och jag har tidigare varit väääldigt nöjd med deras spel! Finns att läsa mer på www.braspel.com :D

• Lilla Li

Fröken Malm: Jag har spelat det spelet förr och det är verkligen jätteroligt! Kan ge upphov till en del hetsiga diskussioner iofs, så man får välja sitt sällskap rätt... ;)

I övrigt köpte jag t.ex:
    - Matchande badlakan, handduk och gästhandduk (har jag velat ha lääänge! ska börja sortera ut gamla handdukar och varje gång jag är i Ullared ska jag köpa nya handdukar... hatar när det inte matchar!)
    - Sängkläder
    - Julgardin till köket
    - Badrumsmatta
    - Kastrull
    - Lite kläder
    - Mycket toalettartiklar
    - Pokerset till min sambo
    - Kökshanddukar
    - Tvålpump och matchande tandborstskopp
    - Chips
    - Drinkblandningar
    - Viktband till vrister och handleder