Hur många Haninge brudar finns här?
Man stötter på er i endel trådar;)
Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
Ellar bara snacka lite
Man stötter på er i endel trådar;)
Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
Ellar bara snacka lite
jaa hihi jag verkarinte veta viket årtioende jag lever i
Men i helgen när min kompis gifte sig (här heter hon petra35)
skrev jag 2007-12-02 såå pinsamt för självklart sa hon det när hon läste upp kortet och sen sa hon jaja det är väl för att hon tänker på sitt bröllop 2007
Carina6:
Ja man är ju ALLTID sig själv närmast;)
Dessutom har ju jag "stavat" ditt nick fel nu hela tiden;)SORRY:):):)
ja det är ju inte för att jag ska gifta mig 06 för det är ju 2007 som det smäller för 6 är för mina 6 barn
men det är helt ok
jag ska bli en fru...lääängtar
Pirrigt ja... jag sover knappt något på nätterna... det är så mycket som ska ordnas!
Min fästman (sedan i lördags!) jobbar ju i Holland, och har överlåtit allt planerande på mig, så jag har ju att göra...
Han var hemma nu i helgen, och vi hämtade våra ringar hos guldsmeden, och förlovade oss sedan.
Men jag vill att han ska komma hem i helgen som kommer, men det går inte pga hans jobb.
Så han kommer hem fredagen den 15 december... och åker tillbaka på morgonen den 18 dec.
2006
DEC:16/12 Österhaninge kyrka, Silvera
2007
JAN:
FEB:
MARS:
APRIL:
MAJ:19/5 V-H K:A maj_07.
JUNI:
JUlI:7/7 V-H K:A Carina06. 7/7 MariaMagdalena K:A Jag ska bli en fru lääängtar.
AUG:
SEP:
OKT:
NOV:
DEC:
Carina6::):) Jag förstår;)
Silvera:Stackare:(
Inte kul med allt ansvarb själv.
Men tur att det bara är en period,sen när ni är gifta och lever ihop hjälps ni åt dessto mer:):):)Visst?
Då fortsätter jag och fylla på listan:
2006
2007
JAN:
FEB:
MARS:
APRIL:
JUNI:
AUG:18/8 Österhaninge K:A emzer22
SEP:
OKT:
NOV:
DEC:
Hej allihopa
jag ska bli en fru...lääängtar:
Nej vi ska inte flytta till V-h jag trivs i norrland och vi har två barn som är 2 och 4 år och de har börjat få kompisar, så det är inte aktuellt att flytta.
Då skriver jag också in mej.
2006
2007
JAN:
FEB:
MARS:3/3 V-H K:a duvan8
APRIL:
JUNI:
SEP:
OKT:
NOV:
DEC:
duvan8
Har ni varit till kyrkan och pratat med prästen och så, i så fall verkade han/hon trevlig?
Vet du om det finns möjlighet att någon sjunger på bröllopet, någon som församlingen har. Jag/vi skulle gärna vilja ha det men har ingen släkt/vän som skulle kunna sjunga i kyrkan.
Någon som funderat bestämt vad för psalmer dom ska under vigseln?
maj_2007
vi skall gifta oss i vendelsöbygdegård. vi har cermonin utomhus och själva middagen inne i bygdegården. vi skall vara barfota och jag vill ha sången "barfota uan strumpor och skor" som utgångsmelodi.. men vi pratar fortfarande. *ler*
2006
2007
JAN:
FEB:
MARS:3/3 V-H K:a duvan8
APRIL:
JUNI:
JUlI:7/7 V-H K:A Carina06. 7/7
MariaMagdalena K:A Jag ska bli en fru lääängtar.
28/7 mizztigger, vendelsöbygdegård
SEP:
OKT:
NOV:
DEC: