Hur många Haninge brudar finns här?
jag trodde mizztigger menade psalmerna, då sjunger väl alla med eller....
jag trodde mizztigger menade psalmerna, då sjunger väl alla med eller....
Hej Carro, kul att du också hittat hit, vi har ju "setts" i en del andra trådar också, hur går det för Er med planeringen?
visst är det skönt när inbjdningarna är skickade, dår är man verkligen ett steg närmare
Slicka kuvert nä...jag blötte en sån där kökssvamp som jag använde, annars hade nog tungan klistats fast i munnen efter ett tag hahahaha
god morgon... eller förmiddag kankse
och en lite alla hjärtan dag hälsning till Er alla....
jag ska blir en fru...längtar: du är ju bara barnet ju
man är inte äldre än man gör sig försöker jag intala mig själv fyller 38 i år!!!!!!!
shit vad gamalt det låter
och på tal om barn så skulle jag gärna ha ett till men då hinner jag nästan blir 40 buuhuuu
Tack för den "i din ålder" hahaha skojar bara....
på tal om nåt helt annat nu, jag har inte fixat blommor ännu, får lite panik över det då jag itne kan bestämma mig, har ni det klar alla ni andra?
Det så klart är:
Kyrka
lokal
fotograf
solist
smink&hår (syrran)
klänning
ringar
M2b kostym
mina skor
klänning till ena dottern
väska
smycken
inbjudningar skickade
kommer inte på nåt mer nu..
jo toastmaster
bestman
näbbar (barnen)
hindersprövnings skickas idag
DJ
Cateringfirma
busstransport för gäster
bil till oss
hotell
kvar att göra är:
dekoration lokal/dukning
alkohol till middag och bar
tårta
festprogram
brodsplacering
blommor
skor M2b
klnning + Skor äldsta dottern
sånger solist
psalmer
in/ut march
chema över dagen med tider
Jag ska också till Handens Centrum nu och fixa små alla hjärtans dag presenter till barnen, så vem vet vi kanske "möts" där
Bättre sent än aldrig, och postgången kan man ju inte lita på eller hur
Låter skönt, jag ska träna idag på em, äntligen har jag kommit igång!! nu blir det hårdkörning fram till Juni....
Jag har börjat träna på Nautilus som ligger vid simhallen (torvalla) så det är mest styrketräning/löpband och trampmaskin för min del, skönt att ta i lite ibland
Det där vad man stoppar i sig är inte lätt, tycker jag försöker tänka jag med men inte händer det mycket på vågen, så nu hoppas jag att träningen ska sätta fart på kroppen, hoppet är ju det sista som överger en sägs det, så jag hoppas vidare....
Då kanske vi syns där nångång utan att vi vet om det , vattengympa låter skönt har aldrig provat dock!
Ja de där sista kilorna efter grav. är svåra!
Har du sett att vi ska träffas nu på söndag, vi "haningebrudar" i denna tråd de som kan och vill såklart!! med tanke på behovet av egen tid du nämnde så kanske du vill hänga på, (den tid som vi alla behöver så väl när man har små barn hemma! men alltid får för lite av känns det som)