Hur många Haninge brudar finns här?
Man stötter på er i endel trådar;)
Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
Ellar bara snacka lite
Man stötter på er i endel trådar;)
Jag vill som kanske ni vara anonym ett tag till,men det är lite kul att få lite bra tips på ex,frisör-smink,fotagrafer mm.,som är lokala.
Ellar bara snacka lite
Juni07:Du är ju fööör rolig
Gammal-nej,bara jag som vart lite för mogen innan jag skaffade lappen;)
Mizztigger:Kommer ju att sakna dej;)
då åker du alltså gamla vägen, eller hur man säger, inte motorvägen !?!
allvarligt så kan vi väl vänta in varandra utanför så blir det enklare, eller vad säger ni?
Tänkte avsluta veckan med ett träningspass jag med, först fredagsfika på jobbet och sedan till gymmet, vem försöker jag lura
Juni07:Vart bor du?
Vi kan ju åka i en karavan lixom,eller samåka.Jag bor i kvarntorp.
ni får skaffa en sekreterare som skriver ned allt så vi andra får ta del i ert bröllopskvaller! *ler* vill inte missa nått.
norra söderby bor jag, så jag paserar ju kvarntorp (brukar åka den vägen) inte Lidelvägen om du förstå vad jag menar, skulle ju kunna plocka upp dig om du vill?!
Var bor Silvera, jag kan hämta upp dig med om du vill
synd att du inte kan mizztigger
Vilka mer kommer??
juni07:Jamen annars kan vi ju ses på parkeringen här vi tyggrottan,och annorlunda blommor.För då kan ju jag lotsa:)Jag kan gärna skjutsa någon dit med;)
Behöver nog ha min bil,ska lixom vidare efteråt.och jag känner på att du inte vill vara min taxi
Mizztigger:Jag tar genast å packar ner anteckningsblocket
det är bra, så gör vi, vid tyggrottan, 10.45 eller??
Vad har du för bil? så jag att jag följer efter rätt menar jag, annars vet man aldrig var man hamnar
nu är det verkligen fredag em
Nån som vill åka med:?
Vilka kommer mer nu då?
Vågar ju inte fika själv med Juni07,för hon kanske bits;)
Förlåt,jag skojade bara
10,45.blir bra!