Inlägg från: Nussebruden |Visa alla inlägg
  • Nussebruden

En dag jag aldrig får igen.

Ok. Så då var man gift då. Och det enda jag kan säga som var bra med mitt bröllop var att jag iallafall gifte mig med en bra man. Men allt annat...jag avkydde det. Ingenting var bra, jag fick göra allt själv och hade inte en minut över att njuta av stunden alls. tom. bilderna var en katastrof! Inte ett enda foto som man ens med alla kunskaper i photoshop i världen kan få att se vettiga ut.
    Tårtan såg ut som någon hade satt sig på den, Någon hade lagt fula guldkulor på middagsborden och folk satt mest och surade, förutom barnen som slogs och skrek om vartannat.
    Det värsta av allt är nog att jag inte kände att något av bröllopet visade att det var just mitt bröllop. Det var ungefär lika personligt som en tripp till Ica och ungefär lika slitigt och lika romantiskt.

• Svar på tråden En dag jag aldrig får igen.
  • Nussebruden

Den hade vi dagen efter. Pga. Jobb så hade vi bara möjlighet att ta en halvdag ledigt. Men vi var iallafal på spa den dagen och det var trevligt. Men det känns ju ändå som att man missat en av dom viktigaste dagarna i sitt liv.

• Nussebruden

Det blev nog mest så, pga. våra stressiga jobb. (Blev tom. tvungen att jobba lite på morgonen på bröllopsdagen för att få det att gå ihop.) Hade ingen tid att planera helt enkelt. Och min man har det ännu jobbigare då han har eget företag. Nåja, jag var ju frisk iallafall...

• Nussebruden

Nej, vi hade redan skjutit upp det hela tre månader för att vi inte hann då. Så jag hade verkligen inte lust att skjuta på det igen.

Svar på tråden En dag jag aldrig får igen.