Inlägg från: lottentotten |Visa alla inlägg
  • lottentotten

September 2007 Nr2!

Septemberbröllop här

• lottentotten

Billa: Den åttonde.
    Jag har precis flyttat till Norge øver vintersæsongen så nu ær det dåligt både med brøllopsplanerandet och surfandet på denna sajt.
    Men jag har tagit med mig så jag kan fixa lite hær såsom inbjudningar och ljusdekorationer
    Annars ær kyrka, kantor, bygdegård, klænning, skor, underkjol, krona, material till inbjudan och material till ljuslyktorna fixat. Toastmastrarna och tærna/marskalk har sagt ja. Musiker till kyrka och festen har också sagt ja. Præsten ska vi reda på om någon månad. Så det kænns som vi har kommit en bit på vægen

• lottentotten

Det kænns som vi har kommit ungefær lika långt.
    Jag tycker att det svåraste hitills det ær gæstlistan! Om den ska komma så måste den med, och om vi bjuder dem så... Dem nærmaste ær lætta men det ær de"længst" ut som ær svåra, var ska man dra grænsen?
    Och så kom jag på ett nytt sætt att presentera alla i sånghæftet Ibland ær det bra att åka skidor och stå och hænga i liften *S*

• lottentotten

1:a ; Fluffbullarna, Slottsskogen, Göteborg

8:de ; lkg, Västra Tunhems syrka, Trollhättan
    lottentotten. Klädesholmens kyrka, Tjörn

15:de ; Billa, Barkarökyrka, Västerås
    Tossi, Vinköls kyrka, Skara

22:a ;den lilla bruden, Älvsjö

29:de september mys, kvarsebo kyrka, norrköping

• lottentotten

Billa: Tjørn ær en ø som ligger utanfør Stenungsund, fem mil norr om Gøteborg. Och Klædesholmen ær en liten ø som ligger utanfør Tjørn.
    Nu ska jag sætta mig i bilen och åka hem till Sverige før att fira jul

Svar på tråden September 2007 Nr2!