Inlägg från: puzzis |Visa alla inlägg
  • puzzis

September 2007 Nr2!

Hej!
    Tänkte lägga till mig på denna tråden också. Har bokat kyrka och festlokal den 29/9-07 vilket känns helt underbart. Jag får lov att gratulera alla er lyckliga brudar och hälsa gott nytt år!

Kram Puzzis

• puzzis

Hej!
    Ursäkta att jag inte har svarat men det har varit lite mycket det senaste. Vi ska gifta oss ihagshult kyrka utanför Skillingaryd!
    hur går det för er...mycket att tänka på? *L*

• puzzis

Hej alla lyckliga september brudar. Hur går det för er? Själv så känns allt lite sådär halv färdigt. Har bokat kyrka, festlokal, präst, solist, kantor, tärnor, bestman och värdpar men det är också allt. Känner att jag inte riktigt kan börja titta på brudklänningar än föratt bestämma mig tack vare att jag är överviktig och kommer få medecin mot det snart... så man får hoppas att man är slående snygg i sommar och att bröllopssalongen hemma kan beställa hem en klänning snabbt.
    Hur går det för er alla?

Kram Puzzis

• puzzis

blev lite repetition i min text..ursäkta...

• puzzis

Hej allihopa vad många vi blivit nu det är så kul....

Billa: det skulle vara kul att få höra hur det går med klänningen och vad som händer det är som så att jag tänkt att jag skulle se om jag kunde beställa via ebay men har ingen anning om hur det funkar....
    Om det skulle vara någon annan som beställt från ebay som berätta gärna om det....
    Kram Puzzis

Svar på tråden September 2007 Nr2!