Inlägg från: Snart fru Carlsson |Visa alla inlägg
  • Snart fru Carlsson

September 2007 Nr2!

Hej

Jag vill också vara med på listan. Vi gifter oss den 15/9-07 i Karlskoga Kyrka. Än så länge är kyrka och festplats bokat samt jag ägnar dagarna åt att plöja bröllopstidningar för att hitta inspiration till brudklänning (mamma syr), inbjudningskort (vi gör) samt ringar... Är ledig fram till 8:e - så härligt, så då ska jag styra upp planeringen. Än har vi inte frågat några värdpar, brudtärna, best man etc - har ni andra? Tycker det är svårt att bestämma sig.

• Snart fru Carlsson

Septembermys, ja visst börjar man drömma konstiga drömmar samt fundera över allt möjligt även dagtid. Härromdagen när jag pratade med min mamma angående pappas nya glasögon att - ja, han måste ju se bra ut när han är bjuden på bröllop i höst. Varpå jag svarade Åh, vad roligt hos vem då? Tills jag kom på oops, det är ju vårt. Jag menar hur kunde jag glömma det? Är det för att det helt plötsligt befinna sig på denna sida nyår alltså 2007, innan kunde man ju säga nästa höst etc..

Ni verkar alla skicka ut Save The Date - kort, är det standard numera? Jag trodde man bara gjorde det om det är mitt i semster eller andra lov eller som pingst etc? Men en vanlig lördag i september? (inte vanlig för mig/oss men för allmännheten)

Svar på tråden September 2007 Nr2!