Inlägg från: Zollan |Visa alla inlägg
  • Zollan

September 2007 Nr2!

Hej på er alla!
    Är så ny här som man kan vara.

Jag gifter mig också i september, 15:e i St Mikaels kyrkan.

• Zollan

Tack Tossi!

Vi har bokat festlokal, fotograf, köpt kläderna båda två, slipat på gästlistan rätt så bra, valt färgtema å lite smått och gott. Kyrkan och prästen ska vi ta och boka snart, tror inte att det är så bråttom på den fronten...än:)

• Zollan

När gifter ni er Tossi och var?

• Zollan

Förlåt, såg det nu....som jag sa innan, är ju ny här ;)

• Zollan

Hej brud 070901 och välkommen hit! Jag är också ny här. Skrev här tidigare hur långt vi har kommit. Tror att festlokal, fotograf och präst/kyrkan ska man nog boka så fort som möjligt.

• Zollan

Jag bor i Växjö och har fått höra om en trevlig tjej som jobbar som fotograf, Emelie. Tog kontakt med henne direkt, därmed bokade vi henne. Jag är lite dålig på priser, men hon kom med ett förslag, 3800 kr för 20 bilder. Tyckte att det var helt ok.

• Zollan

Var finns du? Kolla runt här lite på BT, du kanske får lite mer idéer och tips. Jag är väldigt dålig på detta känner jag, därför kan jag tyvär inte ge dig något bra tips. Önska dig lycka till!

• Zollan

Vi skickar våra också i juni.

• Zollan

Hej Draken81 och caby! Välkomna!

• Zollan

Ja...den börjar bli riktigt lång nu :)

• Zollan

Hej Billa!
    Hoppas du hittar din drömklänning snart, stressa inte, det är rätt så mycket kvar till september. Jag köpte min för en månad sen, så det är lugnt på den fronten :)
    Inbjudningarna har jag inte ens börjat med, men ska ta tag i det snart.

• Zollan

I planeringen kan det bara gå framåt hoppas jag:) Vi har bokat lokal, köpt kläderna och ringarna, bokat fotograf. Gästlistan är nästan klar hos oss också. Kyrkan är nästa projekt, men inte så akut på den fronten, inte många som gifter sig i katolska kyrkor som tur är:) Ska kontakta prästen snart och ringa till killen som ska filma oss hela dagen så vi kan få det på dvd.

• Zollan