September 2007 Nr2!
Hej!
Jag har nog inte heller varit i den här tråden förut även om jag skrivit rätt mycket i andra trådar. Jag ska i alla fall gifta mig (här i Stockholm där jag också bor) den 22 september.
Hej!
Jag har nog inte heller varit i den här tråden förut även om jag skrivit rätt mycket i andra trådar. Jag ska i alla fall gifta mig (här i Stockholm där jag också bor) den 22 september.
Vi har bokat kyrka, festlokal och bröllopsresa.
Och så har jag börjat titta på klänning, men har tänkt vänta ett tag med att börja prova. Måste träna och gå ner i vikt först.
Lägger in mig själv i listan.
1:a ; Fluffbullarna, Slottsskogen, Göteborg
polacad, en liten kyrka i Transylvanien
brud 070901, farstena kyrka
Caby, Trollhättans Kyrka, Trollhättan
Draken81, Kaga kyrka, Linköping
8:de ; lkg, Västra Tunhems kyrka, Trollhättan
lottentotten. Klädesholmens kyrka, Tjörn
grekens, rastaborgsslott, ekerö
Rikardsbrud, Råda kyrka, Göteborg
annaomartin,Jäts nya kyrka, Växjö
15:de ; Billa, Barkarökyrka, Västerås
Tossi, Vinköls kyrka, Skara
Lilltjejen80, Karlskoga Kyrka
Zollan, St Mikaels kyrkan
lillawi, Bromma kyrka, Stockholm
22:a ;den lilla bruden, Älvsjö
Höstbrud -07, S:t Eriks kyrka Sollentuna
29:de september mys, kvarsebo kyrka, norrköping
puzzis, hagshult kyrka, Skillingaryd
Jämtlandstaus,rådhuset, ?
Vi kommer skicka inbjudningarna efter midsommar ca, men vi har aktivt spridit datumet till de flesta som ska bli inbjudna redan nu.
Vi valde det för att stället vi vill ha festen på var ledigt den dagen. Vi hade kunnat tänka oss flera datum i september/oktober, men ville helst ha i september. 22/9 känns perfekt.
Vi har också bokat det som behöver bokas nu (kyrka, lokal, hårsalong, fotograf och bröllopsresa) så det är ju lågsäsong för konkret fixande. Däremot tittar jag mycket på klänningar på nätet och jag letar material till festprogram och sånt. Vi har börjat skriva beskrivningar på varje gäst till festprogrammet, samla adresser, leta musik till vigseln och festen och många andra sådana småsaker som tar tid att få ihop och man kan hålla på med under lång tid. Många sådana beslut behöver ju få spånas på länge och mogna så det är skönt att börja i tid.
Känner att jag måste ta tag i att börja prova klänningar senast i april, men drar ut på det då jag så gärna vill gå ner lite i vikt och se om träning förändrr figuren (läs armarna) något...