Inlägg från: MochM |Visa alla inlägg
  • MochM

September 2007 Nr2!

Hej brudar!

Är också en septemberbrud, den 29:e gifter vi oss i Skanörs Kyrka. Roligt att läsa om allas planer. Hoppas det får plats en till på tråden?

• MochM

September mys

Vi vill följa traditionen och gifta oss inom ett år från förlovningen och september tyckte vi passade bra. Semestrarna är över och hösten är så fin (inte för att det är så mycket höst i september nu för tiden) Så det ligger inte något "djupare" bakom val av datum. Ni?

• MochM

Har ni alla köpt klänning? Jag börjar få lite panik. Ska till Köpenhamn i helgen med mamma och systern och titta. Hoppas så att jag hittar min drömklänning där. Bortsett från klänningen är vi ganska "färdigbokade". Köpte bröllopsresa i veckan... längtar.

• MochM

Billa

Vi bestämde oss till slut för Maldiverna. Har tittat runt en del men vi ville verkligenn "bara vara" på bröllopsresan och då är ju Maldiverna perfekt. Ligga på en kritvit sandstand med en fruktdrink i handen.... lovely!

Köpte för övrigt skor i förra veckan. På Footlight på rea... perfekt ju! Supersnygga offwhite. Håller tummarna för klänningsletandet i Köpenhamn i helgen dock

• MochM

Tossi

Om jag inte minns fel (sambon hade hand om den biten) så bokade vi allt själva. Vi fick dock inspiration från oasisresor.se som har många mysigt destinationer.

Svar på tråden September 2007 Nr2!