September 2007 Nr2!
Jag har börjat lite smått med inbjudningarna nu!
Vi ska oxå skicka std korten i februari!
Skicker ni sånna till alla?!
Jag har börjat lite smått med inbjudningarna nu!
Vi ska oxå skicka std korten i februari!
Skicker ni sånna till alla?!
Vi skickar bara s.t.d. kort till mina släktingar i england, så dom kan boka semester å flyg å sånt!
Det lugnt! Du hinner! September är ju inte högsäsong för bröllop!
Se bara till att boka kyrka å festlokal snart så är det nog lugnt!
Få se om jag fattat det hela, först vigsel, sen käkar ni ensamma å sen fest?!
Oki!
Vad ska gästerna göra när ni äter då?!
Tycker det låter som en toppenlösning! Det blir nog en väldigt avslappnad fest!
Vi skickar dom nog i juni någonstanns!
Dom är nästan klara nu! Känner att det är skönt att göra dom nu när vi har tid, än att stressa med det sen!
*snyft*
Min drömklänning som jag beställt går inte att fixa... när jag mejlade med företaget så gick det att få med gröna broderier, nu går det helt plötsligt inte..... Så jag ska få pengarna tillbaka.
Hur går det för alla här?!
Jag har börjat bli seriösare i letandet av klänning, har några butiker som ska besökas, å om jag inte hittar någon jag gillar så har jag ett företag som kan göra klänningen efter en bild som jag har skickat till dom!
Inbjudningarna är nästan klara nu, det är ju snart dags att skicka S.T.D. korten oxå!
Va mycke ni har gjort! Dom har rea på klänningas e enköping så jag försöker få tag på min kompis å se om hon har lusst att åka dit!
Vi fick lite oväntade hinder med pengar då jag blev arbetslös i mitten av dec. Men vi ska nog fixa det ändå! Man behöver ju inte ta det dyraste allternativet!
Min sambo vill åka på resa direkt efter bröllopet, men som det ser ut just nu så finnse det nog inte ekonomi för det, så då kör vi nog så som vi tänkte först, reser iväg till våren istället!
Har ni något tips på nåt billigt som man kan göra istället för resa ?!
Nu är S.T.D korten klara ! Tänkte lägga ut en bild senare idag eller imorrn! Blev riktigt söta!
Har beställt tiara och strumpeband från BT köp å sälj nu! Bägge skickas på måndag!! Iiiih!
Ska iväg idag å prova klänningar med syrran! Ska bli skoj att umgås lite med henne oxå!