Inlägg från: Tossi |Visa alla inlägg
  • Tossi

September 2007 Nr2!

Vi vet inte vilken smak vi vill ha, men inte med en massa grädde, men det ska vara marsipan. Ja, jag tror nog hon skulle bli jätte glad.
    Ska kolla in sidan!

• Tossi

grekens, jag hade personligen valt guld till de två fägerna, annars är jag också sån som föredrar silver. Men ja, det är svårt det där.

Billa, finns det vaniljmousse! Att jag inte tänkt på det, det är ju så gott med vanilj. Tack för tipset! :D

• Tossi

Billa, jo jag vet men man kommer liksom inte på några smaker ibland bara.

Nu har jag och min lillasyster gjort våra std-kort
    love15september2007.weddingannouncer.com/ , inte jätte bra kvalite, men ska ta kort med en annan kamera sen.

• Tossi

Billa, nja det har väl inte tagit speciellt lång tid. Det är ju en mall som man bara kan fylla i. Men tack iaf :D

• Tossi

Välkommen till tråden "jag skall gifta mig"!

Vart ska du gifta dig?

• Tossi

Vi hade middag igår och diskutera bröllopet, framför allt maten/middagen. De gillade inte vår idée om att hoppa över den. De tyckte att vi kan bjuda på ngt billigt typ lasange för 50/per så blir det inte så dyrt och att de kan betala, det är inte alls vad jag vill ha som bröllopsmiddag. (De gav en massa andra förslag också, men det kändes som om det var det de ville ha.) Men jag pratade med min stora syster idag, hon jobbar som servitris(och ska vara en av mina tärnor hon kunde tyvärr inte vara med igår) och hon gav iaf förslaget att hon skulle prata med en kock hon känner och fråga om han kan laga maten. Så vi får väl se hur det går.

Trevligt att se att vi blivit så många som valt september :D

• Tossi

Här händer det saker :)
    Välkomna alla nya!

lillawi, verkar väldigt fin/cool idé med ballongerna!

• Tossi

Billa, de vanliga skördefrukterna i Sverige är väl ganska mkt septembersmaker, så som äpple, päron osv.

• Tossi

Eriks tjej, så länge man förstår vad han säger så är det väl inga problem.

• Tossi

Brud007, det är kort som man skickar för att folk inte ska boka upp den dagen för annat, för att de i tid ska kunna ta ledigt från jobbet, att de inte planerar in sin semester osv då.

Svar på tråden September 2007 Nr2!