Inlägg från: Billa |Visa alla inlägg
  • Billa

September 2007 Nr2!

lillawi; Åh va roligt det lät med servitören! Hahaha!! Vore ju störtskönt!!

Är utblidad konditor så jag vet vad jag pysslar med! Å så är jag ett kontrolfreak, så det är mest för att jag inte litar på nån annan! Hehehe!!

• Billa

Jag håller mest å funderar på smaker just nu! Har du nå tips på nåt som smakar september?! Hehehe!!

• Billa

Tossi, ja det har du ju rätt i! Hmmmm, där kan man nog komma på något spännande! *hjärncellen börjar arbeta för högtryck*

Eriks tjej, Hej å välkommen! Fint namn din blivande har! (antar att det är Erik) Det heter min med! Fast han stavar Eric !

• Billa

Å blåbär som är sååååååå gott!!! Älskar blåbär!! Jag får fundera å se vad jag kommer på !

• Billa

Välkommna Brud007 och CHP !

Brud007, kul att se en till v-åsare! Vi gifter oss i barkarö kyrka!

• Billa

Oj så många vi har blivit!! Välkommna alla nya!

Nästa vecka ska vi skicka S.T.D korten! Då är det exakt 7 ånader kvar!!! Shit!! Det är inte lång tid!!

• Billa

TigerLinn, oj! Va skoj! Jag läste i din tråd att ni haft lite hinder i planeringen så att säga. Har det löst sig?!

• Billa

Jag som trodde att det inte va så populärt att gifta sig i september! Tufft!

Ingångsmusik har vi inte funderat på så mycke än, vi har en som vi vill, men vet inte om det går att genomföra!

• Billa

Alla får lägga till sig på listan!! En regel bara!!!!!!
    NI MÅSTE GIFTA ER I SEPTEMBER!!

Välkommna alla nya!

• Billa

Ooooo! Då kanske ni nya oxå har tips på vad som är september smaker?! Till tårtan alltså!

Jag har: Blåbär, päron, äpple....hmmmm....det va nåt mer oxå....men dessa va mina favoriter iaf.!

Jag ska nämligen göra tårta själv, å funderar på nå roliga smaker!

Svar på tråden September 2007 Nr2!