September 2007 Nr2!
lillawi; Åh va roligt det lät med servitören! Hahaha!! Vore ju störtskönt!!
Är utblidad konditor så jag vet vad jag pysslar med! Å så är jag ett kontrolfreak, så det är mest för att jag inte litar på nån annan! Hehehe!!
lillawi; Åh va roligt det lät med servitören! Hahaha!! Vore ju störtskönt!!
Är utblidad konditor så jag vet vad jag pysslar med! Å så är jag ett kontrolfreak, så det är mest för att jag inte litar på nån annan! Hehehe!!
Jag håller mest å funderar på smaker just nu! Har du nå tips på nåt som smakar september?! Hehehe!!
Tossi, ja det har du ju rätt i! Hmmmm, där kan man nog komma på något spännande! *hjärncellen börjar arbeta för högtryck*
Eriks tjej, Hej å välkommen! Fint namn din blivande har! (antar att det är Erik) Det heter min med! Fast han stavar Eric !
Å blåbär som är sååååååå gott!!! Älskar blåbär!! Jag får fundera å se vad jag kommer på !
Välkommna Brud007 och CHP !
Brud007, kul att se en till v-åsare! Vi gifter oss i barkarö kyrka!
Oj så många vi har blivit!! Välkommna alla nya!
Nästa vecka ska vi skicka S.T.D korten! Då är det exakt 7 ånader kvar!!! Shit!! Det är inte lång tid!!
TigerLinn, oj! Va skoj! Jag läste i din tråd att ni haft lite hinder i planeringen så att säga. Har det löst sig?!
Jag som trodde att det inte va så populärt att gifta sig i september! Tufft!
Ingångsmusik har vi inte funderat på så mycke än, vi har en som vi vill, men vet inte om det går att genomföra!
Alla får lägga till sig på listan!! En regel bara!!!!!!
NI MÅSTE GIFTA ER I SEPTEMBER!!
Välkommna alla nya!
Ooooo! Då kanske ni nya oxå har tips på vad som är september smaker?! Till tårtan alltså!
Jag har: Blåbär, päron, äpple....hmmmm....det va nåt mer oxå....men dessa va mina favoriter iaf.!
Jag ska nämligen göra tårta själv, å funderar på nå roliga smaker!