• discodivan

varför lägger så många in samma annons 3 - 5 ggr efter varann???

retar ihjäl mig på folk som tror att folk inte hittar deras annonser om de inte står på 3 olika stl, 3 olika städer + övrigt

JAG går alltid in på annonserna överhuvudtaget o ser vad som är nytt, när folg gör så här blir det ju bara svårare att se vad som e nytt

sen finns det dom som lägger in samma jäkla annons på nytt dag efter dag utan att ta bort den gamla

grrrrrrrrrrrrr

• Svar på tråden varför lägger så många in samma annons 3 - 5 ggr efter varann???
  • Fru Cinderella

Håller med dig, det är lite störande.. men antar att folk vill vara säkra på att annonsen syns.. lite synd dock!

• 26maj2007

kan ju vara för att efter bara en dag kan det ha kommit så många annonser så att just den "jag lagt in inte syns längre" och då har man lag in det på olika ställen för att den passar på olika ställen.

om jag själv kollar tex klänningar så kollar jag bara på de som är storlek 34-36 de andra storlekarna har jag inget intresse för.

Antar att det är fler än jag som gör så.

sitter inte och letar igenim 15 sidor tillbaka för att hitta en klänning i storlek 34 när där är många annonser med olika storlekar och andra saker.

tex Maggie sotter passar i 3 storlekar som 34-38. hade man lagt in den på st 38 hade jag aldrig hittat den.

• discodivan

men då kan man ju ta bort de gamla man lagt in på samma vara, inte konstigt man inte hittar ngt

• discodivan

och man behöver ju inte lägga dom på 3 stl OCH 3 städer

• 26maj2007

kan hålla med att man inte behövar lägga dem på flera olika städer.

kan ju skriva i annonsen att det finns möjlighet att skicka eller titta på den i olika städer.

• 26maj2007

det som kan störa mig att en period var där mycket annat som inte berör bröllop som dök upp.

tex grav test, sänkläder till spjälsäng, möbler.

nu ligger där en annons på en jätte fin MS klänning men ingen info. tror att många tappar intresse för den annonsen.

• discodivan

jo + att alla jäkla företagare får lägg ain annonser som de vill, själv fick jag böta 1800 när jag la in flera annonser då de sågs som ett företag, har anmält massor av annonser men men det e som allt här i livet, regler gäller bara för vissa tydligen

• Joli-07

Fast att man lägger in olika storlekar är ju för att vissa klänningar sträcker sig över flera storlekar.
    Min klänning är 36-38.
    Jag har sett många klänningar med snörning som passar till 3 storlekar och om man då lägger in en annons och måste välja storlek så kanske man då väljer tex 38.
    Då läser ju inte inte de som är ute efter en stl 36 den annonsen fast dom kan ha den eftersom den sträcker sig över 3 storlekar.

• discodivan

jo det kan jag förstå, att man lägger in annonsen EN GÅNG på 3 olika stl

• 26maj2007

De måste ha tagit bort hennes klänningar också hon som brukar sälja pronovias och en del andra tärnklänningar eller?

var ju par jag fundera över men nu hittar jag inte dem.

• Kikkidee

Önskar verkligen folk även kunde söka tidigare inlägg.. kanske förslag att införskaffa "privata" mailboxar så man skicka privata medelanden till varandra/grupp?!

• discodivan

och idag ligger det nya på samma som igår

SUCK

• Marskatt

O såna som var inlagda på fm läggs in igen på kvällen, utan att de gamla tas bort...

• Soaked in Luxury

Ja, det stör mig enormt när folk lägger in samma annonser var och varannan dag utan att ta bort de gamla. Man blir ju less på att gå in och titta. För att inte tala om folk som annonserar ut sina gamla fula furumöbler. På ett bröllopsforum...Eller Tobias, tandkillen, som hela tiden lägger ut om tandblekning. Vet inte hur många gånger jag anmält honom.

26maj2007 - BT har säkert tagit bort hennes annonser. Jag handlade själv min klänning av henne och kan verkligen rekommendera men det var ju faktiskt företagsannonsering som inte hör hemma här. Vänd dig till henne per mail istället.

Svar på tråden varför lägger så många in samma annons 3 - 5 ggr efter varann???