• 26maj2007

varför lägger så många in samma annons 3 - 5 ggr efter varann???

kan ju vara för att efter bara en dag kan det ha kommit så många annonser så att just den "jag lagt in inte syns längre" och då har man lag in det på olika ställen för att den passar på olika ställen.

om jag själv kollar tex klänningar så kollar jag bara på de som är storlek 34-36 de andra storlekarna har jag inget intresse för.

Antar att det är fler än jag som gör så.

sitter inte och letar igenim 15 sidor tillbaka för att hitta en klänning i storlek 34 när där är många annonser med olika storlekar och andra saker.

tex Maggie sotter passar i 3 storlekar som 34-38. hade man lagt in den på st 38 hade jag aldrig hittat den.

• 26maj2007

kan hålla med att man inte behövar lägga dem på flera olika städer.

kan ju skriva i annonsen att det finns möjlighet att skicka eller titta på den i olika städer.

• 26maj2007

det som kan störa mig att en period var där mycket annat som inte berör bröllop som dök upp.

tex grav test, sänkläder till spjälsäng, möbler.

nu ligger där en annons på en jätte fin MS klänning men ingen info. tror att många tappar intresse för den annonsen.

• 26maj2007

De måste ha tagit bort hennes klänningar också hon som brukar sälja pronovias och en del andra tärnklänningar eller?

var ju par jag fundera över men nu hittar jag inte dem.

Svar på tråden varför lägger så många in samma annons 3 - 5 ggr efter varann???