Att inte söka tidigare inlägg?!
Med risk för att låta fruktansvärt grinig undrar jag varför folk inte söker tidigare inlägg innan de skriver ett nytt?
Det finns ju en massa bra info att hitta.
Med risk för att låta fruktansvärt grinig undrar jag varför folk inte söker tidigare inlägg innan de skriver ett nytt?
Det finns ju en massa bra info att hitta.
Det undrar jag också!
Skulle gissa för att det inte finns någon tydlig information att detta är möjligt. Så många tror säkert att man måste läsa ALLA inlägg långt bak i tiden, vilket vilken normal människa som helst inte vill göra!
Jag brukar söka i gamla inlägg, men om de är från 2002 så vill jag ha lite mer up-to-date information och startar då en ny tråd.....
Håller med om att det är lite irriterande.
Eller om folk som startar trådar där de frågar efter telefonnummer till ett visst företag. Hört talas om hitta.se eller google??????
:) precis ..
Det kan ju vara så också att folk inte riktigt uppfattat att sök-funktionen går att använda, den var ju avstängd tidigare så det är nog många som missat att den är igång igen.
Då stör jag mig mer på personer som startar flera trådar om samma ämne i olika kategorier.
Håller med SÅ otroligt mycket!!!
Jo visst finns det massor av information att söka, men det är inte sällan som informationen är gammal, typ från 2001, 2002 och det kan ha hänt en hel del med tex festvåningar sen dess... priser etc.
Dessutom är det så, att även om man söker och får en träff, är det inte alltid man får den informationen man söker, det kan tom vara så att det bara står just det ordet nämt en gång men sen ingen direkt information om du förstår vad jag menar!
Men snälla nån !!! Vad är detta för gnäll. Vi är väl alla blivande brudar som bara vill ha så mycket info det bara går inför vår stora dag. Ju mer insatt man är desto mindre risk för fiasko...
Var lite possitiva och hjälp en medsyster i nöd istället för att haka upp Er på småsaker.
Men hallå tjejer, varför så negativa? Blunda om ni råkar se ett "dumt" inlägg ;) Ha en härlig dag!!