• MissJay

    TIPS för er som har återkommande urinvägsinfektioner!

    Hejsan!

    Läste nedan en tråd om personer som har återkommenade urinvägsinfektioner. Jag har hört om ett tips som tydligen ska funka bra. (Har ej provat själv eftersom jag aldrig haft någon urinvägsinfektion *ta i trä* ). Så fort man känner att symptomen börjar komma ska man dränka en tampong i olja (typ babyolja) och sätta in. De personer jag talat med har då klarat sig undan. Och dess personer har haft väldigt svårt att bli av med sina urinvägsinfektioner.

  • Svar på tråden TIPS för er som har återkommande urinvägsinfektioner!
  • MissJay

    Hej allesammns!

    Jag har fått tipset från en arbetskamrat som har en dotter som hade problem med UVI i c:a 2 år. De återkom hela tiden och tillslut fick min arbetskamrat rådet av en annan på jobbet som hade haft problem med UVI innan men som efter olje-dränkte tamponger ständigt hindrade UVI:erna. Dotterna provade och det hjälpte henne. Nu gör hon så varje gång hon känner symptomen och hon är inte haft UVI sedan dess.

    Jag kan förstå att ni är skeptiska men det har funkat för dem jag talat om. Det är ju trots allt bara ett tips och jag försöker faktiskt hjälpa...

Svar på tråden TIPS för er som har återkommande urinvägsinfektioner!