Bildspel och foton
Här är vårt älskade bildspel:
www.bildtorget.se/fatima20061211.exe
Och här är lite fler bilder:
www.pixbox.se/alb_show_id209154_page0.html
Här är vårt älskade bildspel:
www.bildtorget.se/fatima20061211.exe
Och här är lite fler bilder:
www.pixbox.se/alb_show_id209154_page0.html
***Pingvin***
Länken till bildspelet finns längst upp på sidan. :)
Idag har bildspelen kommit fram till gästerna. Många som ringt och sagt att de var VÄÄÄLDIGT fina! :) *kul*
Vackert brudpar, vacker musik och ett fantastiskt bildspel!
Dem e grymt fina..verkligen...
men det fanns med en bild som kom som jag tyckte var lite rolig där två personer kanske ett par satt i kyrkan och killen satt och checked out her boobs ;) hehe
***Pretty^Woman***
Det har vi oxå lagt märke till! Hihihi!!
De ÄR ett par! :D
Puffar upp mej lite! ;) :D
Grattis!!! Du var så otrolig vacker! Tyckte ditt hår var jättefint! Kan jag fråga vilken frisör? Använde du löshår?
Lycka till vidare!
Salong Monika i Varberg.
Japp, använde löshår. :)
Hej Tiima,
Vackert bildspel, vackert bröllop, vackert brudpar!!!
Vad är det för låt som spelas? Vad heter den? Artist? Otroligt vacker!
Grattis!
Blackmores Night är det som spelar! :)
Hej Tiima! Så kul att se ert bildspel. Vi har kontakt med samma fotograf och hoppas på att han kan fota vårt bröllop. Det är så bra bilder med så myckt känsla... Längtar!
Ni är verkligen otroligt vackra och man kan se hur lyckliga ni är! GRATTIS!!!
vilket fint bildspel
tårtan var läcker vad var det i den??
Hej Tiima, du vet vem jag är eftersom vi talats vid i flera bilspelslänkar. Nu har bt stängt av en tråd om vår fotograf och jag skulle så gärna vilja fortsätta att prata och få kontakt med fler brudpar som också fått bildspel av denna fotografen. För att göra det tror jag att vi måste vara försiktiga så att vi inte retar alla fotografer som uppenbarligen inte gillar att vi skriver om våra bildspel. Har du något tips på en bra titel så att folk hittar dit utan att man nämner fotografen. Jag är verkligen inte ute efter att göra reklam för honom, vill bara få se fler bildspel.
***Trollsländan***
Jag har fått varning om att jag inte får göra reklam om vår fotograf. :( VILL oxå se folks bildspel!!!! Kan du kanske starta en tråd som heter bildspel så kanske folk visar sina bildspel där utan att skriva något mer än länken....Jäkla lättretade fotografer!!!!
Jag har också fått varning om att jag inte får rekommendera samma fotograf. Det sitter någon och räknar hur många gånger jag berättar om honom. Inte ens om någon frågar får jag svara. Det är helt klart avundsjuka fotografer som gör så här, vilket är tråkigt för alla andra bt brudpar som då missar bra tips. Varken du eller jag har ju vinstintresse i att rekommendera den fotograf vi använt. Däremot har de fotografer som anmäler oss vinstintresse i att få bort fokus från honom. Ja, vad trött man blir...
Mitt bildspel visas av en av de största blomsterhandeln i reklamsyfte, (som gjorde mina blommor). Jag tycker det är roligt för att jag var så nöjd med buketten jag vann. Man kan tycka att BT också skulle dra nytta av att det finns flera attraktiva bildspel på siten som visas och som många dras till att samtala om istället för att värna om fotografer som uppenbarligen vill få bort fokus från dem.
Men troligen är bt styrda av just de fotografer som gör anmälningar eftersom de antagligen köper reklamplatser. Och utan dem skulle det inte bli någon hemsida överhuvudtaget. Så man får förstå bt, de måste överleva. Men det kan ju vara bra att de som använder siten enbart för att få tips om bröllop är medvetna om att det försigår ett spel bakom galleriet och att det inte är ett fritt forum där man kan tipsa om de bästa utan där de som köper reklamplatser i första hand har makten.
Frågan är om det är ren avundsjuka från fotografers sida eller om det beror på att vår fotograf inte är med i "klubben". Jag gissar att fotografer har samma typ av ankdamm som skådisar och den världen är genomrutten. Det är precis så i skådespelarvärlden, det är inte de bästa som kommer fram utan de med rätt efternamn och kontakter. Det gäller att hålla rätt personer i ankdammen och inte släppa in för många.
Jag har också blivit anmäld för att jag tipsade om en fotograf (inte den ni hade)
Ville ju bara hjälpa tjejerna som frågar efter fotografer.
Hur ska vi då få se bildspelen vi väntar på????! Får hoppas att de kommer upp på vår fotografs hemsida iaf.....
SKAMLIGT!!!! Man kan inte ens kolla på mitt bildspel om man klickar på länken i startmeddelandet!!! De har spärrat det!!!! RUTTET!!!!
Jätte vacket....