Rekord på BT
Funderade precis över en sak... Vilken tråd är det egentligen som har rekordet på BT. Dvs antingen i antalet svar under den tremånadersperiod den ligger ute eller i antal trådar efter varandra med samma tema...
Någon som vet?
Funderade precis över en sak... Vilken tråd är det egentligen som har rekordet på BT. Dvs antingen i antalet svar under den tremånadersperiod den ligger ute eller i antal trådar efter varandra med samma tema...
Någon som vet?
förlåt.. överskattade "lite".. knappt 3000 var vår första tråd. blandade ihop det hela med "gravidtråden"
Den här var inte heller så tokig...
www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m1408842.html
När den stängdes av så startades det helt enkelt nya allt eftersom... just nu heter fortsättningen "Glittertråden"
vår tråd tar slut på onsdag och vi kommer nog ta oss förbi 6500 inlägg med nuvarande fart.. *vaddå BT-beroende*
Vi är uppe i totalt 18505 inlägg i fredagstråden. Och de finns dom som anser att man inte har något liv..... Jösses.
Men å andra sidan får vi se upp - viktualia o co är snart ikapp oss.
Jag undrar när BT ska introducera post counts vid ens nick. Skulle vara kul att se vem/vilka nick som har postat flest inlägg här på BT. Undrar om man kommer in på top tio?
Gable - nääääe jag vill inte veta hur många inlägg har skrivit... TÄNK om chefen såg det.... shit....
*räcker upp handen! jag är BT-beroende*
Himmel!!
Joooooooo viktualia, klart man vill veta!
Jag skulle gå igång på att se följande:
1. Gable 20000 inlägg sedan 07/01/04
2. "Någon annan inte är lika viktig som Gable"...
Heheheheheeeeeeeeeeeeee!!!
*skrattar högt*
Skulle det vara jag där på andra plats då eller...?
Men jag då!
*kul att se massa favvistjejer i samma tråd för en gångs skull dessutom... *
Jaaa Gable försökte ställa diagnos på min "Nu har jag gjort det igen"-tråd.. men jag tror att det kan bli svårt... ha ha ha
shit... vi är inte kloka.. men snart 7300 och tråden stängs imorgon...
weeeeee
*nenne scorar ett inlägg till - summerar 21000*
HIGH SCORE!!
vi har iofs inte så många inlägg i våra trådar men vi har funnits längst av dom som skrivit i denna tråd iaf.. Bt träff Västerås heter våra trådar, vi är inne på våra elfte tråd och den första startades 2004-06-05.. men som sagt inte så många inlägg i varje tråd dock.. :)
hihi... vår del 2 tråd stängdes i natt.... 7910 inlägg... hm... BT-avvänjningskur nån?!?