Inlägg från: martinibruden |Visa alla inlägg
  • martinibruden

Svampinfektion The NEVER ending story!!! - fortsättningen

jag vet hur det känns. När jag har svamp hatar jag också mitt underliv och kallar det fula namn.

• martinibruden

nä jag menade det inte som fult ord. Hm...
    Men jag menar sättet man säger f**ta på när man har svamp är fult. Vill förtydliga så ni inte tror att jag är pryd ;)

• martinibruden

vad är Lactiplus? receptfritt? hjälpt?

• martinibruden

Har jag kronisk svamp alltså?

Jag har haft svamp säkert 5 ggr under loppet av ett år? Vad är definitionen av kronisk svamp?

Är det nåt speciellt man ska göra..typ ringa gyn ögonaböj och säga att den är kronisk eller fortsätta behandla själv?

• martinibruden

om jag ska vara ärlig så har jag självbehandlat med Diflucan-tabletter som jag kommit över på olika sätt. Jag har ringt gyn för att få tid och det har dröjt flera veckor och sen får man ett snabbt besök + betala 260kr + recept iallafall så jag har via kontakter själv skaffat mig mina tabletter. Jag vet att det är moraliskt fel och bla bla men jag har varit desperat och fattig. Studerar fortfarande.

• martinibruden

famousfairy Att svetten har koppling till svamp tror jag fullständigt. Jag svettas mycket därnere och har också mycket svamp.

Ja jag känner en doktor som jag ibland ber skriva ut Diflucan 150 mg.

• martinibruden

när jag hade hår hade jag nästan inga besvär. Synd bara att killen vill ha det rakat. Han säger att han vill att jag ska må bra och om det innebär att jag inte kan raka mig så är det ok, men jag vet ju att han inte gillar hår så jag väljer att raka eller trimma ändå.

• martinibruden

Cissig du har rätt till viss del men samtidigt..jag vill ju ha sex...jag vill bli åtrådd och för att få det får man offra sig lite. Tycker han inte att jag är attraktiv så kommer ju sexlivet och förhållandet att dö.
    Jag är rädd för brasilian. Mig passar trimning bäst. Trimmar så det ser rakat ut men är skonsammare. När håret saknas blir det mer tätt och svettigt vilket bidrar till svamp.

• martinibruden

puff på denna viktiga tråd..

Finns det nåt i hälsokosten mot svamp som kan vara värt att prova tror ni?

Svar på tråden Svampinfektion The NEVER ending story!!! - fortsättningen