• Cindrella

Halmstad brudar 2007

Hej! Ska också gifta mig 2007 o bor i Halmstad Min sambo friade till mig nu på alla hjärtans dag!
    Vi ska "bara" gifta oss borgerligt och enkelt så jag har inte så mycket att planera... Har inte bestämt datum ännu men tror att det blir 8 eller 15 juni!

Hade planerat att gifta oss förra juni nämligen (då hade jag friat, jaa... vi har förlovat oss två gånger kan man säga ) men avbokade det då det kom en massa jobbigt emellan, upprepade missfall och sådant som gjorde att vi tappade lusten till både bröllop och alltannat typ...

Men nu är vi på banan igen alltså!

• Cindrella

Noomi---> Ja precis, vi ska ha ett enkelt bröllop, vigsel i rådhuset sedan bjuder vi på lunch för våra föräldrar på nån restaurang i stan sen åker vi själva på lyxweekend nånstans

Litet och enkelt, men så vi vill ha det.

Vad heter de som viger en borgerligt i kommunen? Vet du det? Eller vart man hittar det?

• Cindrella

Nu har vi bokat om vår vigseldatum! Bokade först 6/7 men då var svärmor såklart i Italien 8vi hade glömt det ) Så nu blir det att vi gifter oss 1 juni istället!!! Mindre än 3 månader kvar!!! *weee*

Vet ni någon restaurang i Halmstad som är öppen vid 14,30 tiden? Vi ska äta nåt lättare efter vigseln, men så kom jag o tänka på at tde flesta stänger ju efter lunchen för att öppna på kvällen igen..... Någon som vet om nån INTE gör så?
    Annars får det väl bli pastavagnen *hihi*

• Cindrella

Ang det här med restaurang, vi kommer vara ca 15 st så visst kan det vara så att vissa känner att det är lönt för dom att låta oss boka även om dom inte iregel har öppet då.

Någon som har nåt förslag på ställe att äta på? Har funderat lite på wärdshus tre hjärtan, Broktorpsgården men längre än så kommer jag inte..... ska ju inte vara _för_ tråkigt som typ Åhléns heller

• Cindrella

Snart fru seefeldt---> NJaee...det va en bra idé men tyvärr kommer det inte passa ändå.... de flesta gästerna kommer hitresande och ska till diverse sovställen i Halmstad på kvällen så det blir nog lite mycket körandes i såna fall...

• Cindrella

Snart fru seefelt---> JA! Hotellet där funkar ju säkert! Hade inte tänkt på det alls.....

Vi ska inte ha filmning vid vår vigsel! Men så handlar det ju också om 2 minuter typ i rådhuset så....

Mardrömmar har jag inte haft (ännu)! Fast jag har ju ändå 2½ månad kvar så det kanske hinns med ändå! Men än så länge så är allt under kontroll, vi har rådhuset bokat, hotellnatt+weekend bokad, barnvakt bokat, gästlistan klar - inbjudningar snart klara....ja det enda är nog att bestämma restaurang bara! Och lite småplock, som vad dottern ska ha på sig, hur jag ska ha mitt hår (fixar själv) . Blommorna velar jeg lite mellan enbart vita stora kallor eller enbart röda eller ljusrosa gerberor..... lutar åt gerberor eftersom jag tycker dom är såååå söta! Fast kallor är ju väldans vackra de med...stilrena o snygga liksom.... *funderar*

Svar på tråden Halmstad brudar 2007