Inlägg från: discodivan |Visa alla inlägg
  • discodivan

Bröllop i Kalmar(med omnejd) 2007 forts..

paraply ifall det regnar på den stora dagen - lite finare i vitt eller ivory

• discodivan

Bildoramann-Fotograf på Öland

där sänkte du dig själv
    man får inte göra reklam härinne, vilket du borde veta om du kan läsa, och om du är seriös borde du sätta dig in i sånt

det finns ett branschregister man kan betala för att finnas med i om du vill ha jobb
    usch fy o blä

• discodivan

rekomenderar atelje lindh

och rekomenderar bildoramann att läsa forumreglerna - och du anser inte att det är reklam när du länkar till din egen sida?????????????

• discodivan

Tips måste vara oberoende, dvs den som postar inlägget får inte ha en främjande anknytning till företaget/produkten/tjänsten (anställd eller liknande).

posta referenser, företagsnamn eller kontaktuppgifter som kan kopplas till tjänst/produkt i inlägget eller signatur.

uppge sin egen kontaktinfo för vidare information

• discodivan

vi har allt färdigt ska bara skicka inbjudningarna

• discodivan

fick 10 röda rosor, själv släppte jag till hahahahaha

• discodivan

Blomsterlandet vid norra infarten har en del och hjälper även till med bindningen om man vill

• discodivan

vet inte vad som händer. han stack igår o har inte hört av sig. så det är upp till honom nu .... nu börjar ilskan bli till ledsamhet

• discodivan

han har kastat ringen och är int den som tar första steget til en ursäkt. så hör inte jag av mig kommer det nog fortsätta vara tyst tills han ilsket kommer o ska ha sina saker eller barnen

• discodivan

han har fått ultimatum tidigare angående sina alkoholproblem så jag har nolltolerans där när det gäller snedsteg - och det känns bara som vi pratar ut o börjar om o så kommer snedsteget efter ett par månader igen

det var inget superallvarligt, men accepterar jag detta blir det ju bara värre o värre igen

tycker man kan höra av sig om man tänker vara ute längre och om man ska gå på krogen, inte bara komma hem full - jag tänker inte gifta mig med en alkis
  • discodivan

han kan sköta drickandet om han vill o dricka mpttligt o sällan, men att ge sig ut på en sak o sen inte kunna motstå suget - nej - ajabaja från min sida

• discodivan

nä det är han inte

kram på er

• discodivan

nä bara de 2 tråkiga affärerna. vägrar sätt min fot i nån av dom

• discodivan

din klänning kanske finns här i butikerna, vet inte. men jag tycker de e så jäkla otrevliga

ja jag har oxå dåligt med svar från julius för tillfället

Svar på tråden Bröllop i Kalmar(med omnejd) 2007 forts..