Bröllop i Kalmar(med omnejd) 2007 forts..
paraply ifall det regnar på den stora dagen - lite finare i vitt eller ivory
paraply ifall det regnar på den stora dagen - lite finare i vitt eller ivory
uppe mittemot kassan
tack snälla
Bildoramann-Fotograf på Öland
där sänkte du dig själv
man får inte göra reklam härinne, vilket du borde veta om du kan läsa, och om du är seriös borde du sätta dig in i sånt
det finns ett branschregister man kan betala för att finnas med i om du vill ha jobb
usch fy o blä
rekomenderar atelje lindh
och rekomenderar bildoramann att läsa forumreglerna - och du anser inte att det är reklam när du länkar till din egen sida?????????????
Tips måste vara oberoende, dvs den som postar inlägget får inte ha en främjande anknytning till företaget/produkten/tjänsten (anställd eller liknande).
posta referenser, företagsnamn eller kontaktuppgifter som kan kopplas till tjänst/produkt i inlägget eller signatur.
uppge sin egen kontaktinfo för vidare information
vi har allt färdigt ska bara skicka inbjudningarna
fick 10 röda rosor, själv släppte jag till hahahahaha
Blomsterlandet vid norra infarten har en del och hjälper även till med bindningen om man vill
vet inte vad som händer. han stack igår o har inte hört av sig. så det är upp till honom nu .... nu börjar ilskan bli till ledsamhet
han har kastat ringen och är int den som tar första steget til en ursäkt. så hör inte jag av mig kommer det nog fortsätta vara tyst tills han ilsket kommer o ska ha sina saker eller barnen
tack
han kan sköta drickandet om han vill o dricka mpttligt o sällan, men att ge sig ut på en sak o sen inte kunna motstå suget - nej - ajabaja från min sida
nä det är han inte
kram på er
nä bara de 2 tråkiga affärerna. vägrar sätt min fot i nån av dom
din klänning kanske finns här i butikerna, vet inte. men jag tycker de e så jäkla otrevliga
ja jag har oxå dåligt med svar från julius för tillfället