• Hilde

Äntligen fredag del 8

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 8

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*

• Svar på tråden Äntligen fredag del 8
  • Gable

Jaaaaa, hohooooo! Vart tog ni vääääägen??

• Fru Cinderella

janos

Om du menar fotot på mig som en present till maken så är svaret:Nej. hantog den själv för att jag tyckte det var kul.. älskar att modella

Gable
    Japp det kommer vara stenar på kanten i stället, är väldigt imponerad över ditt minne. Men dock har jag ingen anig omdet kommer vara jobigt eller inte då jag inte är gift än ;) Menjag de kommer vara stenar hela vägen, 8 st.. brett o brett.. det blir en 8 m.m sammanlagt.. tror det är en vanesak faktiskt.

• Gable

Jag tror banne mig jag ska köpa kalsonger till honom. Jag brukar skoja med honom att han har dyrare underkläder än vad jag har. Han köper på Tiger och jag på Lindex

• Gable

Har du inte tjuvprovat än?! Jo jag kommer ihåg din ring, tycker den väldigt vacker. Inte som alla andra.

• Fru Cinderella

Gable

Lite svårt när den inte är köpt än ;)

• Gable

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Jag trodde att den redan var inköpt! Ursäkta en korkad fråga, men hur har du kunnat ta kort på den om du inte har den?

• Fru Cinderella

Gable

*rodnar lite o viskar*
    Det är inte min bild *hosthost*

• janos

Man hör så lite om din bröllops panik? Hur går det för er? Faller allt på plats? Har ni fått några fler svar? M.m.m.m.m.m.

Svar på tråden Äntligen fredag del 8