• janos

Äntligen fredag del 8

Tack för ditt svar mc! Det kändes bra att få mysa lite igår kväll. Vi berättade för svägerskan och hennes karl, men väntar att berätta det för deras tjejer, som är 12 och 14 år, utifall att det inte blir.

Dom blev jätteglada och hade nog gett upp hoppet. Det tror jag att alla om kring oss har ;)

Ang färg så blir det nog en neutral färg, som man kan spetsa med möbler eller detaljer om man vill, precis som Gable sa

• janos

Älskade Gable *faxar över en bamsekram och massor av styrka till dig och maken*

Skönt ändå att det inte verkar vara något fel, men jag förstår att det är frustrerande och jobbigt för er

• janos

Låter som att ni haft det bra, Rystall, trots väder och vind

Cinderella, lycka till med flytten. Hur går det med bröllopet?

• janos

Vad innebär det här? Du skrev att ni får du försök, men måste börja privat först. Förstod jag rätt??

Måste ni kosta på det själv först???

*kramar om herr och fru Gable*

• janos

Nu kryper janos i säng och hoppas att få sova hela natten

Söta drömmar till er alla

• janos

Vad skönt att du mår bättre Hilde!!

Gable, tack för förklaringen. Usch vad jobbigt! Jag förstår precis vad du menar med att beställa ett barn. Du vet att du är välkommen hit nääääär som helst, hur grinig eller glad du än är!

• janos

Måste spinna vidare på det Hilde sa, det där om retligheten att bli gravid

Jag känner mig som största boven just nu, men tanke på att vi lyckades på tredje försöket. Dessutom kände vi att vi "måste" börja med verkstan, om vi skulle komma till skott någon gång.

Delar gärna med mig av allt jag kan till äpv och Gable *kramar om er båda*

• janos

Det var ju en del i varför vi slutade nu med skydd, för att alla sa att man får räkna med minst ett år

Svar på tråden Äntligen fredag del 8